کد خبر 1461054
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۴
عوامل تخریب ترانسفورماتورهای برق در دشتستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری عوامل تخریب و آتش سوزی ترانسفورماتورهای برق در شهر برازجان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آتش سوزی تعداد چهار دستگاه ترانسفورماتور برق در چند ماه گذشته در سطح شهر برازجان که باعث قطعی چندین ساعته جریان برق تعدادی از مشترکین شهر برازجان شده بود مراتب به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: با تلاش شبانه روزی و مضاعف کارکنان این فرماندهی، عاملین آتش سوزی این اقدام خرابکارانه شناسایی و در پی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    11 0
    بدن وقتی ضعیف شد ویروسهایش فعال مبشوند! چقدر فرق است میان انقلاب با عقده گشایی و مردم آزاری! امام خمینی ره ، حتی در زمان شاه مفلوک زیاده روی در مصرف آب و برق را حرام میدانست، میلیونها انسان را به خیابانها میکشاند بدون کمترین تخریب و خرابکاری، گرفتار اراذل احمقی شده ایم که خودشان هم نمیدانند چه میخواهند.
  • محمدایوب IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    10 0
    اون هنرپیشه های بی شرف که از این حرام لقمه ها حمایت می‌کنند باید خسارت آنرا گرفت ومردم ببینند با چه حرامیهایی روبرو هستند
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    4 0
    کفگبر پرستیژنمایی ضد انقلاب به ته دیگ خورده، چهره عقده ایی و واقعی خودشون رو دارن رو میکنن، حقا که با جونور جماعت طرفیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس