استقلال

دیدار 2 تیم مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر با برد پرگل آبی‌های تهران به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دو تیم مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برد ۳ بر 2 شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

فیلم/ خلاصه بازی مس‌کرمان ۲ - استقلال ۳

داور: یاسر همرنگ

کمک‌ها: محمدرضا منصوری - حمید نادری

کارت زرد: محمد قاسمی نژاد، فرزاد حسین خانی (سرمربی)، احمد نصیری، میلاد خدایی، معین عباسیان و عمار پاکزاد(مربی دروازه‌بان‌ها) از مس کرمان / ریکاردو ساپینتو (سرمربی)، عارف غلامی و سعید مهری از استقلال

کارت قرمز: ریکاردو ساپینتو (۹۰-دوکارته) از استقلال / رضا یوسفی (مربی بدنساز) از مس کرمان

گل‌ها: معین عباسیان(۹) برای مس کرمان و عارف رستمی (۷+۹۰) برای مس کرمان / آرمان شهداد نژاد (گل به خودی-۱۹)‌، جعفر سلمانی (۷۰) و مهدی قائدی (۷۳) برای استقلال

استقلال با قائدی جان گرفت/ آبی پوشان به صدر نزدیک‌تر شدند

ترکیب مس کرمان

آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، علی تهامی، محمد ستاری، معین عباسیان، احمد نصیری(۷۴-محمد صبوری)، جورج برایم کنده نوگیرا، علیرضا قادری، رنان کوک تونگیک، محمد قاسمی‌نژاد و محمد امین کاظمیان (۷۴-امیرحسن عسگری)

سرمربی: فرزاد حسین خانی

ترکیب استقلال

علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی (۷۴-ابوالفضل جلالی)، آرش رضاوند(۸۱-محمدحسین زواری)، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قائدی(۸۱-رضا میرزایی)، محمد محبی (۶۰-محمد محبی) و ارسلان مطهری (۷۴-آرمان رمضانی)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

لحظات حساس

دقیقه ۹

ارسال خطرناک روی دروازه استقلال را رضایی مشت کرد و روی توپ ریباند، شوت خطرناک جرج برایم با اختلاف کم از بالای دروازه آبی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۹

اشتباه رضایی در پاس دادن با توپ گیری معین عباسیان همراه شد و او پس از عبور از دروازه‌بان استقلال و ورود به ۱۸ قدم این تیم، مقابل دیدگان سیلوا دروازه آبی‌ها را باز کرد.

دقیقه ۱۹

ارسال خطرناک معین عباسیان به محوطه جریمه استقلال با مشت اشتباه رضایی همراه شد و توپ پس از برخورد به روزبه چشمی به سمت دروازه استقلال برگشت که در ادامه توپ سرگردان را عارف غلامی از محوطه جریمه دور کرد.

دقیقه ۱۹

مهدی قائدی پا به توپ به محوطه جریمه مس کرمان نفوذ کرد و در ادامه ارسال زمینی او پس از برخورد به پای میلاد خدایی، دروازه تیم میزبان را باز کرد.

دقیقه ۳۶

قائدی روی یک پاس عمقی، از خط دفاعی مس عبور کرد اما در مصاف تک به تک، ضربه بی دقت او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰

ارسال بلند روی محوطه جریمه مس کرمان با برخورد توپ به دست مدافع این تیم همراه شد و بازیکنان استقلال اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما بازی با تصمیم داور ادامه پیدا کرد.

دقیقه ۴۳

ضربه سر ارسلان مطهری با فاصله کم از روی دروازه مس کرمان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴

کنترل توپ خوب معین عباسیان در محوطه جریمه استقلال با چرخش و ضربه خوب او همراه شد اما توپ با اختلاف کم در میان غافلگیری بازیکنان استقلال از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۱+۴۵

توپ ارسالی قائدی با ضربه سر محمد محبی همراه شد اما ضربه وینگر استقلال به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴

ارسال زمینی و خطرناک در محوطه جریمه استقلال با ضربه میلاد خدایی همراه شد اما توپ از کنار دروازه آبی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲

ارسال خطرناک قائدی با مشت آرمان شهدادنژاد راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۵

ضربه کاظمیان در محوطه جریمه استقلال در دستان رضایی آرام گرفت.

دقیقه ۷۰

حرکت انفرادی رضاوند و نفوذ او به محوطه جریمه مس کرمان با پاس عرضی به جعفر سلمانی همراه شد تا مدافع استقلال با ضربه‌ای مهار نشدنی و در غفلت خط دفاعی و دروازه‌بان حریف، گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه ۷۳

مهدی قائدی پس از عبور از مدافع مستقیم خودش در محوطه جریمه مس، با ضربه‌ای دقیق گل سوم آبی‌ها را به ثمر رساند.

دقیقه ۷+۹۰
مس کرمان در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و عارف رستمی با ضربه‌ای فنی و مهار نشدنی دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد.

مس کرمان با این شکست خانگی در امتیاز ۱۴ و رده آخر جدول باقی ماند. استقلال نیز با کسب سه امتیاز خارج از خانه، ۳۳ امتیازی شد تا ضمن تثبیت رتبه سومی و ایجاد فاصله ۳ امتیازی با گل گهر، فاصله خودش را با پرسپولیس صدرنشین و همچنین سپاهان ۳۶ امتیازی، به ۳ امتیاز کاهش بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دانیل IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 2
    خدایا کی رضایییی که بدرد توپ جمع کنی هم نمیخوره اورد به تیم استقلال افتضاح اهههههههههه
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    2 1
    الان سپاهان صدر نشینه نه پرسپولیس تا باد چنین بادا
  • رسولی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    7 0
    کمک مربی از شدت ناراحتی باخت تیمش در جلو دوربین ها و کمک داور و ناظر فدراسیون در حالی که مربی استقلال داشت با ارامش تیمش را هدایت می کرد با دست به سینه مربی استقلال می زند و جالب عامل فتنه و درگیری بعد از ان می شود فقط یک کارت زرد می گیرد بعد از این اتفاق اگر نیروهای انتظامی نبودند مربی استقلال را یک فصل حسابی کتک می زدند. به تعبیر ورزش 3 تنها بازی بود که مربی استقلال نقش کم رنگی در این درگیری ها داشت. اقای کمک مربی دست مریضاد مربی استقلال را محروم کردی ولی بین و بین الله شب راحت می خوابی؟.این افراد در همه تیم ها بعنوان کمک مربی هستند و در بازی ها استقلال. پرسپولیس. سپاهان ... اکثر انان عامل فتنه و درگیری ها هستند و متاسفانه فدراسیون بی عرضه هیچ کاری هم نمی تواند انجام بدهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس