کد خبر 1460665
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
دستور «رئیسی» برای بررسی حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران

رئیس‌جمهور با اشاره به روند رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان خوی، بر تداوم امدادرسانی تا سامان یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان از این حادثه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت با اشاره به گزارش معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور از روند رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان خوی، بر تداوم امدادرسانی تا سامان یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان از این حادثه تاکید کرد.

رئیس جمهور در این جلسه همچنین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مأمور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.

رئیسی تلاش برای دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی را یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه از دولت برشمرد و از مسئولان حوزه‌های مختلف همچون نفت، صنعت، معدن و کشاورزی خواست که با کار و تلاش شبانه‌روزی، در جهت افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای بهره‌وری در راستای تحقق این خواسته تلاش کنند.

رئیس جمهور اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را نیز از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری از دولت عنوان و بر لزوم پیگیری و همکاری همه دستگاه‌ها با سازمان برنامه و بودجه کشور در این خصوص تاکید کرد تا موضوع به‌زودی در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح گردد.

رئیس جمهور در ابتدای این نشست با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، آن را میراث امام راحل و ثمره خون مطهر شهدا و احیاگر هویت اسلامی ملت ایران دانست و تاکید کرد: بهترین شکرگذاری این نعمت الهی آن است که خود را مدیون انقلاب اسلامی بدانیم و در هر مسئولیتی همه تلاش خود را برای پاسداری از این دستاورد عظیم به کار گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    0 2
    *** جناب آقای دکتر رییسی. ... در سال های 1398 و در دولت 12 پیشنهاد به ریاست جمهور شدن جنابعالی مطرح شد .. آقای دکتر روحانی و علی آقا ربیعی هم گواه این پیشنهاد هستند ... اما نظرات مختلف بود دلیل حضور شما هم ایجاد همبستگی ملی و بی طرفی بود آنها هم نظرات دیگری داشتند که پنهان هم نیست در مصاحبه ها و رسانه ها وجود دارد . امروز با انتخاب آقای مخبر که حداقل کسوت 16 ماهه در دولت و معاون اولی و اقتصاد داره پس تحول اساسی و یا خون تازه های برای این هدف نمی تواند داشته باشد .. ضمن احترام به ایشان لطفا در این انتخاب تجدید نظر فرمایید
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 2
    تنها مزیتهای حکومت اسلامی ایران درشعار وتاکمی درعمل،همین(رسیدن به کلاهک وبالستیک اتمی بازدارنده-استقلال،خودکفایی،عدم وابستگی وجلوگیری ازبی بندباری،سرقت،اعتیادواراذل واوباش...)هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس