پلیس آمریکا مرد سیاه‌پوستی که هر دو پایش قطع شده بود را کشت +فیلم

مأموران پلیس در آمریکا یک فرد معلول سیاه‌پوست را که سعی داشت بعد از چاقوکشی از دست آنها فرار کند را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

به گزارش مشرق، مأموران پلیس آمریکا در حومه شهر لس‌آنجلس مرد سیاه‌پوستی را که با باقی‌مانده پاهای قطع‌شده‌اش سعی داشت از مأموران فرار کند با شلیک گلوله به قتل رساندند.

این حادثه که چند هفته بعد از قتل خشونت‌آمیز یک سیاه‌پوست دیگر توسط پلیس اتفاق افتاده جنجال‌های تازه‌ای در آمریکا در خصوص نژادپرستی نهادینه‌شده در ساختار نهادهای مجری قانون در این کشور به پا کرده است.

رسانه‌های آمریکا نوشته‌اند فرد معلول ۳۶ ساله که توسط پلیس به قتل رسید هنگام حادثه چاقوی بزرگی به دست داشته و حسب گزارش‌ها اقدام به حمله بدون دلیل به فردی دیگر کرده و او را مجروح کرده.

پلیس می‌گوید عصر پنجشنبه گذشته بعد از دریافت گزارش‌هایی از چاقوکشی فردی در «پارک هانتینگتون» که در جنوب شهر لس‌آنجلس واقع شده با این فرد سیاه‌پوست به نام «آنتونی لو» روبرو شده است.

تصاویری که در فضای مجازی از لحظه مواجهه پلیس با «لو» منتشر شده نشان می‌دهد که او هنگام سر رسیدن مأموران از صندلی چرخ‌دارش خارج شده و تلاش کرده از آنها دور شود.

گفته می‌شود پلیس دو بار سعی کرده با استفاده از شوکر برقی «لو» را دستگیر کند اما موفق نشده است. در فیلم‌ منتشرشده دو افسر پلیس در حال تلاش برای بازداشت این فرد سیاه‌پوست دیده می‌شوند. «لو» در صحنه‌ای از ویدئو به سمت مأموران برمی‌گردد و ظاهراً ژست پرتاب چاقو به سمت آنها را می‌گیرد.

هنگام شلیک یک افسر پلیس دیگر نیز به دو مأمور دیگر اضافه شده است. پلیس گفته مأموران از بیم اینکه «لو» ممکن است چاقو را به سمت آنها پرتاب کند ۸ گلوله به سمت او شلیک کرده‌اند. مأموران بعد از تیراندازی به سمت «لو» رفته و دست‌هایش را از پشت با دستبند بسته‌اند.

اعضای خانواده «لو» در یک نشست خبری در بیرون اداره پلیس پارک هانتینگتون گفته‌اند که او به دلیل حادثه اخیری که به قطع پاهایش منجر شده بود ناراحت بوده و نمی‌توانسته منشأ تهدیدی جدی برای مأموران بوده باشد. هر دو پای «لو» از ناحیه زانو قطع شده بودند.

مادر این مرد سیاه‌پوست گفت: «پسر من به قتل رسید.»

یکی دیگر از بستگان «لو» گفت: «شما [مأموران] می‌دانستید که زندگی‌تان در خظر نیست. او داشت با ران‌هایش می‌دوید. واقعاً چقدر می‌توانند سنگدل باشند؟»

اداره کلانتری لس‌آنجلس گفته در حال تحقیق در خصوص این تیراندازی است. دست‌کم یکی از ۳ افسر پلیس دخیل در این حادثه خودش سیاه‌پوست است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • حامد IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    9 6
    یارو چاقو دستشه. کاش پلیس ایران هم اینقدر جدی بود ، اونوقت اینقدر مشکل نداشتیم
    • 0000 IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      1 3
      عملکرد پلیس ایران کافی و راصی کننده است این وحشی ها اون معلول رو بدون این که دادگاه رفته باشه یا حتی معلوم بشه طرف مجرم بوده یا نه کشته اند! پا نداره فرار کنه که نمیتونستن دستگیرش کنن!؟ پلیس امریکا اینقدر ضعیفه که نمیتونه یه معلول غیر مسلح رو دستگیر کنه؟
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      0 2
      توحش بیمورد وحاصل ازفساد ونفرت افکنی وپخش سلاح روروتمجیدمیکنی
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 4
    وحشی های زنجیر پاره کرده #وحشی های غربی
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 2
    وای راحت میتونستن بگیرنش چرا کشتنش
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 2
    ایناشوخی ندارن سرصحنه میکشن که دیگه کسی جرات نداشته باشه
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    5 4
    مهسا امینی به جرم هیچی کشته شد ، حتی ناخن گیر هم دستش نبود.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      1 3
      الهی که این دروغ حناق بشه برای تو و هم مسلکات طرف سکته کرد و شما دجال‌ها از مرگ طبیعی اون ملعون دروغ قرن رو بافتید
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      1 1
      رهبرهم ازفوت خانم امینی غمین شد این خواهرمحجبه ودیندارخونش باعث شد که فحاشان وتخریب گرها روی مزارش فحاشی کنند وبعد هم تخریب قتل کسانی که حامی عفت وحجاب همین خانم امینی بودند توسط اپوزوسیون ضد هم به قتل وجانبازی برسند
    • فرزاد IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      2 1
      یقیناً مهسا امینی کشته شد ولی به دست کسانی کشته شد که از مرگ او منافع زیادی بردند همانهایی که با اگاهی از مشکلات مغزی مهسا امینی اول مواد خطرناکی به او خوراندند بعد او را جلوی گشت ارشاد فرستادند و بقیه این ماجرا که همه میدانند، مشابه این اتفاق در کشورهای مخالف امریکا اتفاق افتاده کافی است کمی تحقیق کنید خواهش میکنم نگذارید امریکاییها شما را بازی دهند و از شما سواری بگیرند.
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      2 1
      بسه دیگه حالم از ریخت و قیافه ی مهسا امینی بهم میخوره! مقابل دوربین مرد. نه خراش و کبودی و یه چکه خونی رو صورتش و بدنش بود و سرش باندپیچی بود نه فیلم کتک خوردن داشت! نه بحث و درگیری و دعوایی! نهایتا قرار بود یه تعهد بگیرن و ولش کنند. البته اون یه نفری که تو ایران می میره اون آمریکایی که هرروز مردم رو بدون هیچ گناهی میکشه رو شوکه میکنه اونام حقشونه بیخیال تو برو فوت طبیعی بخاطر مشکلات کلیوی مهسا امینی رو بچسب. آمریکا هم ازت حمایت میکوله
    • رضا بیگ IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      0 0
      یک حادثه بود
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 3
    بایدقیام مسلحانه صلح طلبانه علیه استکباروفساد اوباش کاخ سفیدصورت بدهند
  • BE ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    11 0
    یارو چاقو دستشه. کاش پلیس ایران هم اینقدر جدی بود ، اونوقت اینقدر مشکل نداشتیم
  • ایرانی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 2
    طرف چاقو دستش بوده مثل گربه هم جهش میزده یجوری گفتین معلول انگار طرف نانتوان حرکتی بوده مامورها قانون رو اجرا کردن حالا غلط یا درستش بماند شما هم مته به خشخاش نذار
  • الم IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    5 3
    مشکل از پلیس امریکا نیست مشکل از رسانهای ماست که یک چاقو کش را به تبعیض نژادی ربط میده یارو ولیچر نشین هم نبوده اگه قطع پا داشت چه جوری از ولیچر امده پایین میخواست فرار کنه
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      2 5
      خب احمق جون همین یعنی پلیس ما خیلی مدارا کرده یارو چاقو دستش هست با این وضعینت بعد می زنن می کشن ولی تو اران طرف با مه میزنه پلیس رو می کشه شماها هم براش مرثیه می خونید. تفاوت رو نمیبی؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 2
    آمریکا مسخره آرین کشور روی زمین هست. کشوری که برای عینک مطالعه هم بایستی بری نسخه پزشک بگیری اون هم دکتری که هزینه اش بالای هفتاد دلار هست! این کشور به ولخرجی سازمانهای پول خور فراوان پاره بدون اینکه یک بیمه سلامت برای مردمش داشته باشه. خود آمریکایی ها میکند با این سیستم غیر متمرکز قانون آمریکا به چند برابر بیشتر از تعداد دکتر مهندس به وکیل احتیاج داره و این یک بدبختی برای این کشور هست. علت تمامی این مشکلات قانون اساسی غیر انتخابی هست. قوانینی که نخبگان نوشته اند. آمریکا بزرگترین جهنم روی زمین هست. تنها نقطه قوتش دانشگاههای هست که توسط خارجی ها تغذیه میشود اکر تحصیل کرده های کشورهای دیگر به آمریکا نروند این کشور در طی بیست سال فرو خواهد پاشید
  • نمینی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    0 0
    چرا بعضی ها اینقدر از کلمات رکیک و فحش استفاده میکنن؟ ادب مرد به ز دولت و قدرت و تعصب اوست.بی ادبی ارزش یک انسان رو به پایینتر از حیوان جابجا میکنه.ختی اگر این انسان ثروتمند با قدرقدرت یا متدین باشه
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 0
    صادق زشت کلام وعلی دایی چرا سکوت کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 0
    تو اصفهان مردی شیشه کشیده بود و فاز برداشته بود که امام زمانه و لباس سبز پوشیده بود و در حالیکه شمشیر به دستش بود با اسب تو خیابون میتازید....پلیس اومد متوقفش کنه با شمشیر شکم پلیس رو مجروح کرد ولی پلیس با وجودی که اسلحه کلت اماده تو دستش بود باز هم سعی داشت مجرم رو اروم و وادار به تسلیم کنه....جالبه با یه دسته دیگش سعی داشت جلو خونریزی رو بگیره.....واقعا دمه پلیس ایران گرمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس