پیش فروش محصولات سایپا از ۱۳ بهمن

گروه خودروسازی سایپا هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طرح پیش فروش محصولات خود را با عرضه ۴ خودرو اجرا می‌کند.

به گزارش مشرق، در این طرح، چهار محصول ساینا S دوگانه‌سوز، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در قالب طرح پیش فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران دارای دو فرزند و بیشتر عرضه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ٩ صبح پنجشنبه (١٣ بهمن ماه) با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com در این طرح ثبت‌نام کنند.

براساس این گزارش؛ متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سه روز برای ثبت درخواست خود فرصت دارند.

واریز وجه به حساب وکالتی تا ساعت ١۵ فردا

براساس این گزارش؛ تنها متقاضیان عادی دارای حساب وکالتی با موجودی برابر میزان مبلغ درج شده در بخشنامه می‌توانند با ورود به سایت فروش سایپا ثبت نام کنند.

برای این منظور، متقاضیان عادی تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه (۱۲ بهمن ماه) فرصت دارند که نسبت به تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تعیین شده برای خودروی مدنظر خود اقدام کنند.

ثبت‌نام طرح ویژه مادران از یکشنبه ۱۶ بهمن

براساس این گزارش؛ امکان پیش ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (طرح ویژه مادران) از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه هفته آینده به مدت سه روز اجرایی خواهد شد و ضرورت تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

پیش فروش محصولات سایپا از ۱۳ بهمن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    13 0
    بابا دستتون درد نکنه!!!!!!!!!! کلی پول تازه به صورت علی الحساب میگیرید که اشغال تحویل بدید. خونه خراب بشید دولتی های پست
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 0
    مبلغ پیش پرداخت همون پولیه که تا مدتی در حساب وکالتی مسدود میشه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس