تاج: بَد است تاجیکستان VAR داشته باشد، ما نه/ تکذیب مذاکره با کوپر

رئیس فدراسیون فوتبال پس از جلسه با نمایندگان مجلس بر ضرروت راه‌اندازی کمک داور ویدئویی تاکید و به صورت غیر مستقیم مذاکره با هکتور کوپر را برای هدایت تیم ملی فوتبال تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از نشست امروز یکشنبه فراکسیون ورزش با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه های لیگ برتری در جمع خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت کمک داور ویدیوئی (VAR)، اظهار داشت: شرکتی که با آن وارد مذاکره شده‌ایم با صدا وسیما، ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره)، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان قرارداد دارد و دوربین‌های این دستگاه‌ها را تامین کرده است. مهم این است این شرکت تائید شده و ما باید کمک داور ویدیوئی (VAR) را به هر طریقی که شده راه‌اندازی کنیم و نباید شرایط به نحوی پیش برود که تاجیکستان و ترکمنستان در AFC کمک داور ویدیوئی (VAR) داشته باشند و ما هنوز به دنبال آن باشیم که با چه شرکتی قرارداد ببندیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: سال آینده باید در لیگ برتر کمک داور ویدیوئی (VAR) داشته باشیم تا اشتباهات داوری نیز به حداقل برسد و این موضوع حق تماشاگران فوتبال است.

وی در پاسخ به این سوال که حضور تماشاگران در ورزشگاه ها چه زمانی حداکثری خواهد شد، گفت: این موضوع آهسته آهسته انجام خواهد شد.

تاج در خصوص اتفاقات ناگوار رخ داده در فوتبال پایه مشهد، گفت: این موضوع را باید از طریق دادستان مشهد پیگیر شوید، چرا که آنها به صورت تخصصی روی این موضوع کار می‌کنند و آنچه که در رسانه ها مطرح شده همه واقعیت نبوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نیز، گفت: در این زمینه نیز ضرورت‌هایی وجود دارد که ما آن ها را دنبال خواهیم کرد و این مسئله یکی از اولویت‌های اصلی فدراسیون فوتبال است.

وی در خصوص مطرح شدن برخی گزینه‌ها (هکتور کوپر) و طی شدن روند گذشته و نگرانی‌ها بابت تکرار ماجرای ویلموتس، گفت: اخیرا دیدم در فضای مجازی گزینه‌ای مطرح شده و بسیاری در مورد آن اظهارنظر کردند در حالی که از طریق فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره‌ای با وی انجام نشده بود.

تاج در مورد وضعیت تیم ملی المپیک فوتبال کشورمان نیز، گفت: تصمیم مشترکی مبنی بر انتخاب حبیب کاشانی برای سمت مدیر تیم ملی امید گرفته شده که این تصمیم مشترک از جانب فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بوده است. سرمربی این تیم نیز به زودی انتخاب خواهد شد چرا که یک سال و هفت ماه دیگر باید در المپیک حاضر شویم ولی اولویت اصلی فدراسیون فوتبال تیم ملی بزرگسالان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    میدونی چی بده؟؟؟این که مدیریت ناشایست در فوتبال موج میزنه و حاضر نیستن دست از منصب و قدرت بردارن. این بده و خجالت اوره.خدا ازشون نگذره
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    همچنین بد است ک ایران زیر سخت‌ترین و بدترین و ظالمترین فشار و تحریم های غربیها قرار گیرد اما تاجیکستان نه.....!!!؟؟
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    بریزوبپاش هاکمتربشه میتونی هزینه کنی....الکی بهونه نیارشماهااستادبهانه اید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس