کد خبر 1459639
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
واکنش تند یزدانی به جدایی از استقلال؛ به خاطر ترکاندن بمب قربانی شدم

سیاوش یزدانی در واکنش به جدایی از باشگاه استقلال واکنش تند و جنجالی را در صفحه مجازی خود نشان داد و نوشت: هرگز فکر نمی‌کردم به خاطر وعده ترکاندن بمب قربانی شوم.

به گزارش مشرق، سیاوش یزدانی مدافع ۲ سال اخیر تیم فوتبال استقلال که به دلیل ضعف فنی از حضور در تمرینات استقلال منع شده بود، قراردادش به صورت یک‌طرفه از سوی باشگاه فسخ شد. پس از حواشی به وجود آمده برای سیاوش یزدانی و مشکلات او با ریکاردو ساپینتو، در نهایت این بازیکن از استقلال جدا شد و به سپاهان اصفهان پیوست.

مدت قرارداد او با زردپوشان اصفهانی به مدت دو فصل و نیم خواهد بود و این بازیکن از یکی دو روز آینده به تمرینات سپاهان اضافه می‌شود.

یزدانی امروز (یکشنبه) در واکنش به این انتقال پست خداحافظی در صفحه مجازی خود منتشر کرد و نوشت: خانه جایی است که وقتی سرپناه خود را از دست داده‌ای به آن جا پناه می‌بری، اما امان از روزی که خانه خودت هم امن نباشد. شاید هرگز فکر نمی‌کردم به خاطر وعده ترکاندن بمب قربانی شوم که اگر این اتفاق برای هر یک از هم‌بازیانم می‌افتاد و لحظه آخر بیرونش می‌کردند سکوت نمی‌کردم. هرگز فکر نمی‌کردم که یک روز غیرتم را لگدمال کنند چون دنبال بهانه می‌گشتند که من و امثال من را قربانی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جواد IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    درم پشت سرت ببند
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    عشق بودی دوستت داریم این عاشق ها نیستند که باید بروند آنهایی که در اینجا جایی ندارند باید بروند شک ندارم زود برمی گردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس