کد خبر 1459222
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
فرنگی‌کار ایرانی عنوان کشتی‌گیر سال صربستان را کسب کرد

علی ارسلان، فرنگی‌کار ایرانی الاصل تیم صربستان، عنوان برترین کشتی گیر این کشور را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، علی ارسلان که پس از تابعیت کشور صربستان با دوبنده این کشور در میادین بین المللی از جمله رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ درخشید، به تازگی عنوان برترین کشتی گیر سال این کشور را نیز از آن خود کرد.

این کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل تیم ملی صربستان مسابقات جهانی سال گذشته نیز در وزن ۷۲ کیلوگرم به مدال طلا رسید و نشان داد همچنان می تواند برای این کشور افتخار کسب کند.

بسیاری از کارشناسان کشتی، ارسلان را همچنان شانس اول کسب مدال طلا در رقابتهای جهانی ۲۰۲۳ می دانند و آینده درخشانی را برای او پیش بینی کرده اند.

علی ارسلان که چندی پیش در بازگشت به ایران به خانه کشتی تهران رفت و با دوستان و هم تیمی‌های سابق خود دیدار کرد، گفت: «چندین سال به همراه دوستان در اینجا تمرین کردم و خوشحالم که امروز همه آنها را دوباره دیدم. من در هر کجا باشم به این آب و خاک تعلق دارم اما با توجه به شرایط موجود برای ایران نمی توانم کشتی بگیرم. به هر حال امیدوارم که ملی‌پوشان ایران نیز در مسابقات جهانی پیش رو موفق ظاهر شوند.»

قهرمان کشتی جهان ادامه داد: «خوشبختانه در مسابقات جهانی صربستان توانستم جواب زحمات خودم را بگیرم و به مدال طلا برسم و در حال حاضر خودم را برای مسابقات اروپایی و جهانی سال ۲۰۲۳ آماده می‌کنم.»

علی ارسلان برای حضور در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس باید وزن خود را تغییر دهد و با توجه به اوزان المپیکی در یکی از اوزان ۶۷ یا ۷۷ کیلوگرم به میدان برود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس