واژگونی اتوبوس در چهارمحال و بختیاری ۱۴ مصدوم داشت

رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گوشکی به سمت جوانمردی حوالی روستای سلح چین در صبح روز جمعه ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، محمود شمسی‌پور با اعلام این خبر افزود: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان، پنج دستگاه آمبولانس‌ اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی، توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه‌های گوشکی، ریگ، دوراهان، لردگان ۱ و لردگان ۲ به بیمارستان شهدا لردگان منتقل شدند.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه این حادثه رانندگی به دلیل توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی راننده اتفاق افتاد، گفت: حال عمومی تمام مصدومان خوب است.

غلامعلی نوربخش فزود: در این حادثه ۱۴ سرنشین اتوبوس که دچار مصدومیت شده بودند توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان شهدای لردگان منتقل شدند که تنها ۲ نفر از سرنشینان این اتوبوس به دلیل شدت جراحت بستری شدند و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی گفت: در سالجاری واژگونی خودرو و انحراف از جاده بیشترین آمار تصادفات منجر به خسارت، فوتی و جرحی را در استان به دنبال د اشت.

چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راه‌های ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس