کد خبر 1458907
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
سیامک نعمتی

سیامک نعمتی و عزیزبک آمانوف با وجود قرار گرفتن در فهرست مازاد سرمربیان پرسپولیس و استقلال، بازهم در جمع سرخابی‌ها باقی ماندند.

به گزارش مشرق، زمان نقل و انتقالات زمستانی (نیم فصل) لیگ برتر، به اتمام رسید و حالا تیم‌ها می‌توانند تنها از سهمیه فیفا استفاده کرده و اگر بازیکن آزادی وجود داشت، برای جذب آن اقدام کنند.

یکی از اتفاقات جالب توجه نقل و انتقالات، قرار گرفتن سیامک نعمتی در فهرست مازاد یحیی گل‌محمدی بود. نعمتی برای نحوه جدایی خود با مسئولان باشگاه به توافق نرسید. سران باشگاه برای جدایی وی، درخواست مبلغی برای صدور رضیاتنامه‌اش کردند که مورد موافقت این بازیکن قرار نگرفت. در نهایت سیامک در پرسپولیس ماندنی شد.

از سوی دیگر، آمانوف ازبکستانی که در زمان فرهاد مجیدی به استقلال پیوست در لیست خروجی ساپینتو قرار گرفت. سرمربی پرتغالی هیچ اعتقادی به بازی آمانوف ندارد و این مساله را ثابت کرده است.

در حالی‌که انتظار می‌رفت آمانوف راهی تیم دیگری شود، اما او نیز مشتری نداشت و بنظر می‌رسد خودش نیز خواهای جدایی نبود. با این اوصاف او باید یک نیم فصل دیگر در انتظار این باشد تا شاید برای آبی‌ها به میدان برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس