کد خبر 1458861
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶
فوری - اختصاصی: تکلیف سیامک نعمتی مشخص شد

در دقایق پایانی نقل و انتقالات تکلیف سیامک نعمتی نیز مشخص شد.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی که از سوی یحیی گل‌محمدی اجازه خروج از لیست پرسپولیس را دریافت کرده بود و در شرایطی که چند تیم را خواهان خود می‌دید، در نهایت تصمیم به ادامه حضور در این تیم و رقابت برای دستیابی به ترکیب، کار را در جمع سرخپوشان دنبال خواهد کرد.

نعمتی که شایعات زیادی را حول مقصد آینده‌اش دنبال می‌کرد، تا دقایق پایانی نقل و انتقالات مسیرهای مختلف مذاکره را با پرسپولیس دنبال کرد اما در نهایت با این تیم کار را دنبال خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس سه شرط گذشت از مطالبات یک و نیم میلیاردی، پرداخت ۴ میلیاردی برای دریافت رضایتنامه قطعی و در نهایت انتقال قرضی را پیش روی این بازیکن قرار داد.

نعمتی با بخشش مطالبات یک و نیم میلیاردی مشکلی نداشت و اعلام کرده بود به خاطر علاوه به این تیم و هوادارانش آن را قبول خواهد کرد، اما تیم‌های خواهان او برای پرداخت ۴ میلیاردی رضایتنامه با مانع مواجه بودند. همچنین پروسه نهایی انتقال قرضی نیز از سوی برخی از تیم‌های خواهان او رد شد تا طرفین نتوانند به مذاکره مثبتی دست یابند.

در نهایت پرسپولیس و سیامک نعمتی برای ادامه همکاری به توافق دست یافتند تا سرخ‌ها در نقل و انتقالات زمستانی تا یورگن لوکادیا، مهدی احمدی و حامد پاکدل را از دست بدهند و لئوناردو پریرا تنها بازیکن ورودی لیست آنها لقب گیرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس