وزیر کشور: آسیب‌های اجتماعی با نماز حل می‌شود

وزیر کشور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز گفت: نماز دوای هر دردی است و به مصداق آیه شریفه "ان الصلوه تنهی عن الفحشاء و المنکر" برطرف کننده آسیب های اجتماعی است.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی صبح پنج شنبه در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز که در سالن غدیر وزارت کشور برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی افزود: حل مساله طلاق با عمل به فریضه نماز است و انسان نماز خوان که خودش را به خدا وصل می‌کند به آرامش و اطمینان می‌رسد و از آسیب اجتماعی نظیر خودکشی دوری می‌کند.

وزیر کشور ادامه داد: مشکل بزرگ برخی از بازداشت شدگان در اغتشاشات اخیر، قطع ارتباط آنها با معنویت و خدا بود. هجمه فراوان فرهنگ منحط غربی و بی خدایی، باعث بی هویت سازی این جوانان شده است.

وحیدی تاکید کرد: هرکجا که آثار کمبود ارتباط با خدا را می‌بینیم، متأسفانه شاهد این اتفاقات هم هستیم.

وی با بیان اینکه نماز ابزار قوی و مستحکم در حفظ جامعه از تهدیدات است؛ گفت: مهم‌ترین عامل برای ساختن جامعه برتر و اسلامی، ترویج و همگانی شدن نماز است.

وزیر کشور به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خصوص ضرورت ترویج فرهنگ نماز اشاره کرد و افزود: معظم له همواره فراگیر شدن نماز در جامعه تاکید دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    ببین عموشعاردادن وحرف قشنگ زدن دیگه اعتبارنداره...فقرازپنجره بیادخیلی چیزاروباخودش می بره سیاه نمایی نیست حرفای امام علی هست...نمازخیلی فایده داره اما همه چیزنیست تلاش وتدبیرومشورت وتخصص داشتن بهره گیری ازعلم نه شبه علم تعامل با کل ملل جهان نه فقط بورکینافاسو وهمسررییس جمهورسابق سریلانکا که طی کودتابرکنارشده لازم هست توجه به عقلانیت وآزادی نقدواندیشه وآزادی رسانه ها...
  • سروش IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    1 0
    شما دیگه دین و ایمان واسه ما گذاشتین .... با یه زن و بچه اواره خیابان شدم شدم از خونه به حکم دادکاه بیرونم انداختن چون پول رهن منزلی که نهایتش سی میلیون بود یکدفعه چهارصد میلیون شد با ده برابر کرایه نداشتم بدم ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس