تحقیر میلان مقابل لاتزیو برای قهرمانی ناپولی

تیم فوتبال لاتزیو موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر میلان را در خانه تحقیر کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های لاتزیو و میلان در چارچوب هفته نوزدهم سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ سه شنبه در ورزشگاه المپیکو، رم با قضاوت مارکو دی بلو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر صفر لاتزیو به پایان رسید.

برای میلان منیان، بالو توره، فلورنتزی و ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت غایب بودند و در مقابل ایموبیله تنها غایب لاتزیو در این دیدار بود.

روسونری که سال ۲۰۲۳ را چندان خوب آغاز نکرده بود، به دنبال کسب پیروزی پس از دو تساوی متوالی و کاهش فاصله خود با ناپولی صدرنشین بود که در این امر ناکام ماند، در طرف مقابل لاتزیو با روحیه‌ای خوب و کسب ۳ امتیاز این مسابقه توانست خود را تا جایگاه سوم بالا بکشد.

لاتزیو از امتیاز میزبانی و شرایط روحی نه چندان خوب میلان به خوبی استفاده کرد و توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد. سرگی میلینکوویچ ساویچ توانست روی پاس متیا زاکاگنی در دقیقه ۴ گل اول را به ثمر برساند.

در دقیقه ۳۸ نوبت به خود متیا زاکاگنی رسید که اختلاف را به ۲ گل برساند و نیمه اول با برتری ۲ بر صفر لاتزیو به پایان رسید.

تحقیر میلان مقابل لاتزیو برای قهرمانی ناپولی

میلان در نیمه دوم نیز حرفی برای گفتن نداشت و کاملا تیم دست و پا بسته میدان بود و نتوانست از تک موقعیت‌های خود نیز استفاده کند. در مقابل لاتزیو به خوبی از موقعیت‌ها خوب بهره برد و در دقیقه ۶۷ لوئیز آلبرتو توانست از روی نقطه پنالتی گل سوم را به ثمر برساند تا خیال هواداران لاتزیو از کسب این پیروزی راحت شود.

تحقیر میلان مقابل لاتزیو برای قهرمانی ناپولی

اما این پایان کار نبود و فلیپه اندرسون در دقیقه ۷۵ توانست گل چهارم را وارد دروازه میلان کند تا در نهایت میلان با نتیجه ۴ بر صفر مقابل لاتزیو تحقیر شود.

لاتزیو با این پیروزی توانست به ناپولی برای قهرمانی کمک کند و باعث ایجاد اختلاف این تیم با میلان شود.

با این نتیجه میلان با ۳۸ امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و اختلافش با ناپولی صدرنشین به عدد ۱۲ رسید.

در مقابل لاتزیو با یک امتیاز کمتر از میلان در رتبه سوم قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس