نتانیاهو: «درعی» وزیر نیست اما کابینه از خدمات وی دست نمی‌کشد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست حمایت از «آریه درعی» وزیر برکنار شده امور داخلی و بهداشت مشارکت و از وی تمجید به عمل آورد.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه عکا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در نشست حمایت از «آریه درعی» وزیر برکنار شده امور داخلی و بهداشت مشارکت و از وی تمجید به عمل آورد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در کنار برخی شخصیت های دیگر از جمله «ایتمار بن گویر» در نشست حمایت از آریه درعی رئیس حزب شاس پس از برکناری وی از مقام وزارت شرکت کرده بود، در سخنانی از وی تمجید به عمل آورد.

نتانیاهو گفت: درعی در حال حاضر سمت وزیر را در کابینه ندارد و اما هرگز ما از خدمات آریه درعی دست نمی کشیم. سهم او در امنیت اسرائیل واقعی است! ما در معرض سیل بی پایان تبلیغات دروغین هستیم، دروغ هایی که انتهایی ندارد.

وی مدعی شد که هر کاری برای بازگشت آریه درعی به کابینه انجام خواهد داد.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی گفت: اگر آریه درعی به کابینه نفتالی بنت و یائیر لاپید پیوسته بود، کسی مانع وزارت وی نمی شد.

گفتنی است روز گذشته نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی تصمیم دادگاه عالی این رژیم در لغو انتصاب آریه درعی به عنوان وزیر کابینه جدید، وی را از مقام وزارت امور داخلی و بهداشت برکنار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس