اوکراین

منابع روسی اعلام کرده‌اند اطلاعات‌به‌دست‌آمده از نظامیان اوکراینی نشان می‌دهند، برای ایجاد رعب‌وحشت در نزدیکی شهر خرسون، قرار است تک‌تیراندازهای آمریکایی و انگلیسی به این منطقه اعزام شوند.

به گزارش مشرق، منابع آگاه دولتی روسیه در گفت‌وگو با اسپوتنیک اعلام کردند اطلاعات‌به‌دست‌آمده از نظامیان اوکراینی نشان می‌دهد برای ایجاد رعب‌ووحشت و کشتار مردم منطقه، قرار است مزدوران انگلیسی و آمریکایی به نزدیکی شه خرسون اعزام شوند.

به نوشته اسپوتنیک، نیروهای امنتیی روسیه از طریق اطلاعات‌به‌دست‌آمده از نظامیان اوکراینی مطلع شده‌اند که تک‌تیراندازهایی از آمریکا و انگلیس به جزیره «پوتمکین» در نزدیکی شهر خرسون اعزام شده‌اند. این تک‌تیر اندازها مأموریت دارند تا غیرنظامیان در منطقه را ترور کنند و وانمود کنند این کشتارها، قربانی‌های عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرهام IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 0
    تمام اسامی مناطق شرق و جنوب اوکراین به زبان تاتاری هستش خون مردم مظلوم اسیایی تاتار متجاوزان اروپایی اسلاو رو اسیر کرده
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 1
    به روسیه تا می توانید سگ های آموزش دیده در دو نوع ساکت و پرصدا بفرستید. تمام تک تیراندازان ناتو و نیروهای اوکراینی از دو شرکت مشخص آدامس و سیگار معطر برایشان تهیه شده است، با تجهیز سگ ها به فرستنده و سنسور صوتی و رهاسازی سگ های بی صدای آرام و یافتن پناهگاه و کمینگاه آنها سگ دستش را خم می کند، دو مرتبه حسگر سنس می کند و فرستنده موقعیت را به واحد اطلاعات عملیات می فرستد. سگ های زره دار را هم برای ثبت موقعیت احتمالی تک تیراندازها ارسال کنید. سگ های پرصدا را هم در جنگ شهری. خرگوش ها و موش های آموزش دیده تجهیز شده را هم برای کشف توپخانه و رادار و ارسال موقعیت استفاده کنید. برای آموزش خرگوش ها و موش ها از ماکت جنگ افزار استفاده کنید و هر گاه حیوان در کنار آن جنگ افزار شبیه به جنگ افزار دشمن قرار گرفت به او پاداش بدهید و معتادش کنید. آنها با کلافگی دنبال پاتریوت یا هیمارس یا رادار یا ژنراتور یا 777 یا تیوب های جاولین یا تانک های ناتو و گپارد می گردند، سپس دوربین حساس به پودر فلئورسانس آنها را می یابد یا حرکت مخصوص حیوان آموزش دیده سنسورش را فعال کرده و گلوناس اورا می یابد و سپس از موقعیت به سرعت دور می شود.
  • بابک IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 1
    همه حرف هات یه طرف، اون عملیات ویژه نظامی روسیه یه طرف.
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 1
    پوتین بهتره عوامل کلیدی دشمنش را حدود ۲۰۰۰ نفر داخل ملل خود از بین ببرد وگرنه نابود میشه با این جنگ و امکان استفاده از اتمی هم ندارد چون اگر یکی بزند ده تا می خورد.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    4 0
    در ظاهر کشور غاصب با روسیه دوسته ولی در عمل زیر نظر آمریکاست و با زلنسکی به فکر نابودی روسیه است.
  • رضا IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 3
    چه خوب می شد اوکراین به دست روسیه بیفته تا آمریکا و سگ های اروپاییش درست و حسابی بسوزن.
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    بجای بالگرد گرانقیمت کاموف ارتش روسیه می توانست از پهباد مفتکی شاهد 136 برای از بین بردن این نفربر استفاده می کرد نابودی تجهیزات اوکراین با پهبادهای ارزان قیمت بیشتر کفر امریکا و اسرائیل را در می آورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس