کد خبر 1456976
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۰

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: پارلمان اروپا با کدام دلیل و سند قانونی سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی جای داده است؟!

گفتم: چه دلیلی محکم‌تر از اینکه سپاه، با قلع‌وقمع داعش و سایر گروه‌های تروریست کمر آمریکا و دولت‌های اروپایی را شکسته است و آن‌همه زحمتی که برای ساخت گروه‌های تروریستی کشیده بودند را بر باد داده است.

گفت: یعنی می‌خواهند انتقام نابودی گروه‌های تروریستی را از سپاه بگیرند. چون حتی یک گروه تروریست را نمی‌توان نشان داد که توسط آمریکا و اروپا ساخته نشده و یا آمریکا و اروپا از آن حمایت نکرده باشند.

گفتم: در عوض با این کارشان، ایران می‌تواند با استناد به اصل پذیرفته‌شده «مقابله به‌مثل- retaliation» نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را در فهرست گروه‌های تروریست جای دهد و انتقام خون مردم مظلومی که غربی‌ها به ناحق ریخته‌اند را از آنها بگیرد.

گفت: یعنی این کشورهای اروپایی هنوز نفهمیده‌اند که جمهوری اسلامی به دوران اقتدار آنها پایان داده است و از چندتا کشور اروپایی رو به زوال هیچ غلطی برنمی‌آید؟!

گفتم: به یک کشتی انگلیسی حمله شده بود. ناخدا گفت؛ آن پیراهن زرد مرا بیاورید! گفتند؛ قبلاً پیراهن قرمز می‌پوشیدید حالا چرا زرد؟ گفت؛ آن‌وقت‌ها پیراهن قرمز می‌پوشیدم که اگر زخمی شدم، شما متوجه خونریزی من نشوید و روحیه خود را از دست ندهید اما حالا دیگه باید پیراهن زرد بپوشم که اگر اتفاقی افتاد باز هم روحیه خود را از دست ندهید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عوام IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 0
    اگر پوشک داشته باشند احتیاج به پیراهن زرد نیست
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    درست است که حاکمیت انقلابی ویکدست فعلا حاکم شده ونفوذیها وخرمهرههای غربی روبهنابودی واین امر باعث ناامیدی وناراحتی غرب شده که به فلاکتی چون تروریست خواندن بزرگترین دشمن نوکران غرب وتروریستهای دست پروردهشان به فکر خودکشی افتادهاند حالا مجاز هستیم به شوروی بابت مقابله باانها اسلحه بدهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس