دستور کار هفته آینده صحن مجلس/ طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بررسی می‌شود

بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه۱۴۰۲، طرح اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و طرح حمایت از مالکیت صنعتی، در دستورکار هفته آتی جلسات علنی مجلس قرار دارد.

به گزارش مشرق، مجلس شورای اسلامی هفته آتی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

وکلای ملت در هفته آینده، بررسی گزارش شور اول کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کشور، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت،تقاضای تحقیق وتفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی،گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری و... را در دستورکار خود دارند.

دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده را می توانید در اینجا بخوانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    به امید خدا و با کمک نمایندگان انقلابی طرح ساماندهی ای هفته تصویب شود و فساد و تبعیض و پارتی برچیده خواهد شد و دل هزاران خانواده مظلوم شاد می شود ما همچنان منتظریم .
  • پرستار IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    4 1
    با سلام از مجلس و دولت خواهش میکنم این طرح ساماندهی را به سرانجام برسانند تا عدالت و برابری انجام شود خداوند نگه دار شما باشد
  • رضا IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    5 0
    سلام سال تموم شد خواهشن تمومش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس