مورایس خطاب به خبرنگاران: نمی‌دانم چرا قبراق هستید!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نمی‌دانم بخاطر کنفرانس خبری است یا بخاطر بازی فرداست که خیلی قبراق و سرحال هستید.

به گزارش مشرق، مورایس در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال اظهار داشت: دو هفته یکبار شما را در اینجا می‌بنیم و خوشحالم که همه شما سرحال و آماده هستید؛ البته بخاطر جام حذفی هم هفته گذشته شما را دیدم. نمی دانم بخاطر کنفرانس خبری است یا بخاطر بازی فرداست که خیلی قبراق و سرحال هستید.

وی ادامه داد: البته باید بگویم خیلی مشتاقم که بازی فردا برسد و همان حالتی که شما دارید را من هم در وجودم هست و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام بدهیم. دو تیم خوب ، بازیکنان خوب، جذاب است بببینیم که کدام یکی از این تیم ها قدمی به جلو بر می‌دارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام بازی آسانی نداریم، بازی فردا بسیار با کیفیت خواهد بود، هر بازی داستانی دارد و داستان بازی فردا هم بعد از سوت پایان مسابقه رقم می‌خورد. ببینیم چه می‌شود. ببینیم فردا چه اتفاقی رخ می‌دهد. همانطور که می‌دانید با شور و شوق اینجا هستم که بازی زیبایی را فردا ارائه بدهیم.

مورایس گفت: من یکبار دیگر به این اشاره کنم من تنها کسی نیستم که می‌خواهم بازی را از نزدیک ببینم افسوس می‌خورم که تماشاگران حضور ندارند. امیدوار بودم تماشاگران هم فردا در ورزشگاه حضور داشته باشند. امیدوارم تا پایان فصل امکانپذیر باشد تا تماشاگران به ورزشگاه برگردند. هواداران لیاقت لحظه‌های خوش را دارند که در ورزشگاه باشند. فوتبال بازی زیبایی است و حیف است که مردم نمی‌توانند از نزدیک نظاره‌گر بازی هستند.

وی در مورد اینکه دو سرمربی پرتغالی هستند و این مساله چقدر می‌تواند برایش انگیزه بخش است، سوال دیگرم این است که گفته می‌شود که پیشنهاد خارجی هم برای یکی از بازیکنان آمده گفت: در مورد سوال اول‌تان بگویم، این بازی همیشه یک بازی کلاسیک در فوتبال ایران بوده است. نمی‌توانیم بگویم دوئل بین مربیان است زیرا مربیان بازی نمی‌کنند و این بازیکنان هستند که بازی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس