کد خبر 1456403
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
بازگشت ستاره ملی پوش به استقلال امکان پذیر نیست

بازگشت امید ابراهیمی به استقلال صحت ندارد و ظاهرا آبی ها باید قضیه به خدمت گرفتن این بازیکن را فراموش کنند.

به گزارش مشرق، امید ابراهیمی بازیکن ایرانی تیم الوکره قطر که با آسیب دیدگی مواجه شده است، فعلا نمی تواند برای تیمش به میدان برود. همین مسئله باعث شده تا الوکره یک بازیکن جدید را جذب کند و نام ستاره ایرانی خود را از لیست خارج کند. این موضوع و البته نیاز مبرم استقلال به جذب یک هافبک خوب باعث شد تا عده ای از مذاکره آبی ها با امید ابراهیمی خبر بدهند و او را به تیم سابقش لینک کنند.

حتی بعضی ها مدعی شدند که باشگاه استقلال از طریق خسرو حیدری مربی فعلی این تیم که باجناق امید ابراهیمی است، با این بازیکن مذاکره کرده است. با این حال پیگیری های ما نشان می دهد که بازگشت ابراهیمی به استقلال شایعه است و این خبر صحت ندارد.

بیشتر بخوانید:

الوکره هافبک ایرانی را کنار گذاشت

پنجره نقل و انتقالات استقلال کماکان بسته است و مدیران این باشگاه کار بسیار سختی برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خواهند داشت. همچنین طبق گفته ابراهیمی قرار است او تا چند روز آینده و در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال قطر، دوباره به لیست تیمش اضافه شود و قرار نیست جدایی او از الوکره همیشگی باشد.

خود امید هم چندی قبل این موضوع را تایید کرد و گفت: همانطور که می‌دانید زمان نقل وانتقالات ۳۱ ژانویه(۱۱ بهمن ماه) به پایان می‌رسد. ان‌شاءا...پیش از پایان نقل و انتقالات دوباره به فهرست تیم الوکره بازمی‌گردم و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

ابراهیمی و همسرش چند سالی است که در قطر زندگی می کنند و از زندگی در این کشور بسیار راضی هستند. همین موضوع باعث شده تا ابراهیمی در حال حاضر و تازمانیکه می تواند در فوتبال قطر بازی کند، به فکر بازگشت به فوتبال ایران نباشد. استقلال هم درصورتی که پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شود، باید به فکر جذب یک هافبک دیگر باشد و بازگشت ابراهیمی به این تیم حداقل در این فصل امکان پذیر نیست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس