کد خبر 1456349
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
اسلامی: به محض مشخص شدن اهداف سفر گروسی به ایران، این سفر انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها اعلام کرد که فعالیت یا سایت اعلام نشده ای در این وجود ندارد.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره سفر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی اتحادیه اروپا درباره تداوم مذاکرات برجام گفت: با توجه به مواضع مداوما در حال تغییر غرب درباره برجام، موضوع مهم اینست که فضاسازی غرب علیه ایران نشان می‌دهد که چقدر اظهارات غربی‌ها صادقانه و درست است.

اسلامی در ادامه اظهار کرد: موضوعی که در دستور کار ما بود، رفع ابهامات مطرح شده و پاسخگویی به اتهامات مطرح شده از سوی آژانس بوده است؛ اتهاماتی که سال‌هاست عناصر و عوامل ضد انقلاب تولید کردند.

رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه با اشاره به بازرسی‌های مکرر آژانس از فعالیت هسته ای ایران و مذاکرات انجام شده طی ۲۰ سال گذشته گفت: حاصل این روند سند برجام است؛ آن‌هایی که از سند برجام خارج شدند و اکنون قصد بازگشت به آن را دارند، مجددا همان اتهامات علیه ایران را در کنار سند برجام مطرح می‌کنند؛ در صورتی که این دو موضوع نیست بلکه یک موضوع است.

وی تصریح کرد: همان طور که آژانس بارها به صراحت اعلام کرد، هیچ فعالیت یا سایت اعلام و معرفی نشده ای در ایران وجود ندارد؛ تعاملات ما با آژانس برقرار است.

اسلامی در مورد سفر گروسی به ایران نیز گفت: وی برای سفر به ایران اعلام آمادگی کرده است؛ می‌بایست هماهنگی برای برنامه، محتوا و اهداف سفر از طریق تعاملات برقرار صورت بگیرد؛ در صورت نهایی شدن این موارد، سفر حتما انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    5 2
    دزوغ نگو
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    9 8
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • سهیل IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    1 0
    غلط کرده بیاد ایران. نوکر اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس