دلیل قهرمان نشدن استقلال در آسیا مشخص شد

بازیکن پیشین تیم استقلال از دلیل قهرمان نشدن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش مشرق، داریوش شجاعیان در حاشیه تمرین امروز تیم هوادار درباره حضور مسعود شجاعی به این تیم اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که کاپیتان تیم ملی به تیم ما آمد. مطمئنا هم من و هم بقیه بازیکنان از تجربه او استفاده خواهیم کرد. امیدوارم در نیم فصل دوم به بالای جدول برسیم.

وی در خصوص زمین چمن محل تمرین گفت: مشکل همه تیم‌های تهرانی در زمستان همین است. زیر ساخت‌های زمین فوتبال در تهران خوبی نیست و همین باعث می شود در زمستان چمن خوبی نداشته باشیم. بیشتر مصدومیت‌ها در همین زمستان رقم می‌خورد. بعد از جام جهانی بدن‌ها جوری بود که مصدومیت‌ها زیاد شده است.

بازیکن تیم هوادار درباره کار کردن با ساکت الهامی خاطرنشان کرد: کار کردن با کسی که 2 قهرمانی جام حذفی دارد حتما شیرین است و امیدوارم که بتوانیم از تجربیات او استفاده کرده و شگفتی ساز شویم. در لیگ هم شرایط خوبی داشته باشیم.

بازیکن تیم هوادار در خصوص جو پر هیاهوی استقلال و اینکه از آنجا به هوادار آمده ادامه داد: خاطرات شیرینی در بازی کردن در استقلال داشتم. چه باشم چه نباشم برای استقلال همیشه آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم مثل سال قبل دوباره قهرمان شوند. قسمت من این طور بود که بعد از 4،5 سال از استقلال خارج شوم و به تیمی بیایم که حاشیه کمتری دارد. امیدوارم دوباره همان بازیکنی بشوم که بقیه انتظار دارند.

شجاعیان درباره اینکه تیم استقلال در زمان شفر ناکام بود و دلیل آن چه بود گفت: واقعا خیلی از تیم‌هایی که داشتیم خیلی خوب بود. تیم شفر خیلی تیم خوبی بود. ایراد لیگ قهرمانان آسیا این بود که ابتدای آن به داخل مسابقات می‌خورد و با زمان نقل و انتقالات تداخل داشت. ما می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم اما 9 نفر از تیم ما جدا شد و با تیم عوض شده وارد آسیا شدیم. همان سال من مصدوم شدم. ثبات مربیگری و مدیریتی در فوتبال ما وجود ندار. تغییرات مکرر آسیب زاست. ثبات مدیریت خیلی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند.

بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه از این تیم طلب دارد اظهار داشت: دست‌شان درد نکند. با من تسویه کردند!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس