کد خبر 1456006
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
چمران

رئیس شورای شهر تهران گفت: قفل شدن شهر در روزهای اخیر به دلیل برف و یخبندان بود و زمانی که برف می بارد روند شن پاشی کُند و مشکلات ایجاد می‌شود.

به گزارش مشرق، مهدی چمران در حاشیه صد و بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به یخبندان روزهای گذشته در تهران گفت: نباید سعی کنیم مشکلات را به دوش هم بیاندازیم و باید با هم‌پوشانی و ایجاد ظرفیت‌های جدید مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: قفل شدن شهر به دلیل برف و یخبندان بود و با تمام تلاش زحمتکشان شهرداری در این سرما، وقتی برف می بارد روند شن پاشی کُند و این مشکلات ایجاد می‌شود، گرچه باید سعی کنیم این مشکلات نیز پیش نیاید.

وی افزود: نه تنها زمان بارش برف بلکه حتی وقتی باران نیز می بارد ترافیک به علت کندی حرکت، سنگین‌تر می‌شود.

چمران تصریح کرد: اینکه بگوییم اتومبیل‌ها سالم هستند یا خیر و یا اینکه راهنمایی و رانندگی کار خود را انجام نمی‌دهد، درست نیست؛ چرا که به اعتقاد من راهنمایی و رانندگی وظیفه خود را انجام می‌دهد و شهرداری نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم خودروهای تولیدی در سطح استاندارد بین المللی تولید شود، گفت: وقتی برف می بارد همیشه این مشکلات وجود دارد و در برخی ایالت‌ها و کشورها نیز این‌گونه است که بارش برف وضعیت بحرانی ایجاد می‌کند؛ لذا همه باید کنار هم مشکل را حل کنند و فرار از مسئولیت چاره کار نیست.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۹ دی به عنوان روز هوای پاک تصریح کرد: باید بر این روز تاکید کرد که به هوای پاک رسید اما چه کرده ایم تا به این هوا برسیم؟ نه اینکه کاری نشده اما امروز هوای ناپاک سبقت گرفته و تلاشی که باید صورت می‌گرفت در هیچ دوره‌ای به خوبی انجام نشده است. ما تلاش می‌کنیم و خود را به آب و آتش می‌زنیم که حداقل حمل و نقل عمومی را که شهرداری باید در آن جلودار باشد، به نتیجه برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    1 0
    عجب.اونوقت حقوق 33 ملیونی به خاطر چی بود؟یا هنوز هم در حال بررسی هستید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس