«کتائب القسام» تصاویر جدیدی از نظامی اسیر ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در آزادی اسرای صهیونیست از زندان‌های «کتائب القسام»، تصاویر جدیدی از یکی از این نظامیان منتشر کرد.

به گزارش مشرق، «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)،‌ عصر امروز (دوشنبه)، تصاویر جدیدی از «افرها منغستو» نظامی اسیر صهیونیست منتشر کرد.

شاخه نظامی حماس با اشاره به اینکه این فیلم را در روز تعیین «هرتزی هالوی» به عنوان رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرده، در پیامی خطاب به هرتزی هالوی گفت که «آویو کوخاوی» رئیس پیشین ستاد کل ارتش به‌رغم ادعاهایش نتوانست اسرای صهیونیست را آزاد کند و جانشین او نیز امروز باید خود را برای این شکست و ادامه آن آماده کند.

در فیلم کوتاهی که «یگان سایه» کتائب القسام آن را منتشر کرده، افرها منغستو اسیر صهیونیست ضمن معرفی خود می‌گوید: «بعد از رنج و درد در این سال‌ها، من و دوستانم تا کی اینجا در اسارت خواهیم ماند؟!»

او در ادامه با طعنه زدن به تل‌آویو و ساکنان اراضی اشغالی، سؤال می‌کند که آن‌ها برای سرنوشت اسرا چه اقداماتی انجام داده‌اند.

این فیلم در روز تعیین هرتزی هالِوی به عنوان رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و جانشین آویو کوخاوی منتشر شده است.

هالوی امروز در مراسم تعیین خود مدعی شد: «هنوز تهدیدهای متعددی که سرآغاز آن با مشکل ایران است و از مرزهای شمالی [فلسطین اشغالی] گرفته تا کرانه باختری و نوار غزه، علیه اسرائیل وجود دارد که [ارتش] مسئول حل و فصل کردن آنهاست.»

وی در ادامه اظهار داشت: «واکنش ما به تهدیدها، در عملکرد نیروهای امنیتی، توانمندی‌های پیشرفته بازدارندگی و سطح بالای آمادگی منعکس شده است. دشمنان ما باید بدانند که می‌دانیم چه کاری کنیم و آماده انجام بیشتر از چیزی هستیم که حرفش را می‌زنیم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس