اعتصاب انگلیس

در حالی اتحادیه‌های پرستاران، کارگری معلمان و اصناف آموزشی در انگلیس در اعتراض به حقوق پائین و وضعیت نامناسب شغلی خود در روزهای آینده دوباره اعتصاب خواهند کرد.

به گزارش مشرق به نقل از گاردین، پرستاران در انگلیس برای دومین موج اعتصابات خود در حالی آماده می‌شوند که بسیاری از مشاغل دیگر نیز در اعتصاب به سر می‌برند.

مقامات دولتی انگلیس وعده‌های مختلف برای مذاکره با اتحادیه‌های کارگران راه‌آهن را داده‌اند اما هنوز هیچ خبری از اجرای سیاست‌های جدید اصلاحی دیده نمی‌شود.

مجلس عوام فردا (دوشنبه) جلسه‌ای برای بررسی اعتصاب‌ها و تصویب قوانین احتمالی علیه حرکت‌ها و جنبش‌های کارگری تدارک می‌بیند.

اتحادیه پرستاران انگلیس با اعلام اینکه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اعتصاب خواهند کرد، هشدار داده است که اگر تا پایان ماه پیشرفتی حاصل نشود، تعداد بیشتری از پرستاران به جمع تحصن کنندگان خواهند پیوست.

پت کالن دبیر کل اتحادیه پرستاران انگلیس موضع مقامات سیاسی و در راس آنها ریشی سوناک نخست وزیر را در مورد مذاکرات نا امید کننده و نسنجیده توصیف کرد. وی گفت: به نظر می‌رسد وزارت بهداشت هیچ برنامه‌ای برای مذاکره با اتحادیه‌های بهداشت و درمان کشور ندارد.

به نظر می‌رسد از روز دوشنبه اتحادیه‌های کارگری معلمان و اصناف آموزشی نیز به جمع اعتصاب کنندگان بپیوندند. معلمان به حقوق پائین خود در مقابل افزایش تورم اعتراض دارند. قرار است معلمان اسکاتلند هم دوم فوریه (۱۳ بهمن) در اعتراض به حقوق خود اعتصاب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمدی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 0
    متشکریم که اعتصاب خارجی ها اینقدر خوب منعکس میکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس