کد خبر 1455481
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
مذاکره مدیران صنعت نفت با یک مربی برزیلی

دو بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیم فصل دوم این تیم را ترک خواهند کرد و باشگاه در صدد است تا یک مهاجم و دفاع را جذب کند.

به گزارش مشرق، با توافقات صورت گرفته میرهادی میرجوان مهاجم صنعت‌نفت آبادان که در ابتدای فصل جذب این تیم شده بود از ترکیب نفتی‌ها جدا شد. همچنین حسین پورامینی هافبک دفاعی نیز با توافق با مسئولان صنعت نفت ادامه نیم فصل را در تیمی دیگر توپ خواهد زد.

از سویی دیگر مسوولان باشگاه صنعت نفت آبادان در صدد هستند تا با جذب یک مهاجم و مدافع ترکیب تیم خود را برای نیم فصل دوم تقویت کنند، از گادوین منشا به عنوان یکی از گزینه‌های صنعت نفت آبادان نام برده می‌شود.

همچنین برای عملکرد بهتر تیم در نیم فصل دوم یک بازیکن عراقی و یک بازیکن اروگوئه‌ای جذب شدند که مجوز بازی بازیکن عراقی صادر و این بازیکن در دیدار برابر مس کرمان از مرحله یک شانزدهم نهایی به میدان رفت.

مجوز بازی سباستین پیریز بازیکن اروگوئه‌ای نیز صادر شده و او می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی در هفته شانزدهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان به میدان برود.

گفتنی است تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد جمعه هفته جاری(۳۰ دی) و از هفته شانزدهم میزبان فولاد خوزستان رده هفتمی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس