کد خبر 1455313
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
نامه هشدار آمیز یک بازیکن به استقلال/ جدایی از جمع آبی ها قطعی شد

آمانوف تمایل به بازی کردن دارد و ازاین‌رو می‌خواهد از جمع استقلالی‌ها جدا شود که با توجه به عدم اعتقاد ساپینتو به این بازیکن به نظر می‌رسد باشگاه استقلال مانع جدایی عزیزبک نشود. 

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در حالی اولین دیدار دور برگشت خود را در روز پایانی هفته جاری برگزار می‌کند که این مسابقه نیز دست‌کمی از دیدار حساس مقابل تراکتور ندارد و کسب هر نتیجه‌ای به جز برتری در این دیدار برای شاگردان ساپینتو می‌تواند در همین ابتدای نیم‌فصل دوم به مثابه خداحافظی استقلالی‌ها از قهرمانی رقابت‌های فصل جاری باشد.

بر همین اساس اگر چه ساپینتو هنوز برنامه‌های خود را برای تقویت استقلال در نیم‌فصل دوم ارائه نکرده است اما برخی مشاهدات به اندازه‌ای جدی هستند که برای صحت و اثبات آنها نیازی به شواهد بیشتر باقی نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید:

استقلال رهبر و هافبک طراح می‌خواهد

در این بین و بعد از اینکه عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی در فصل جاری به هیچ عنوان در برنامه‌های سرمربی پرتغالی برای همراهی استقلالی‌ها قرار نگرفت این گمانه‌زنی نیز تقویت شد که او در نیم فصل از لیست آبی‌ها خارج شده و با استقلال قطع همکاری خواهد کرد این درحالی است که روز گذشته این شایعه منتشر شد که این بازیکن به دلیل بازی نکردن در استقلال و مشکلاتی که با ساپینتو دارد خواستار جدایی از جمع آبی‌ها شده است. آمانوف تمایل به بازی کردن دارد و ازاین‌رو می‌خواهد از جمع استقلالی‌ها جدا شود که با توجه به عدم اعتقاد ساپینتو به این بازیکن به نظر می‌رسد باشگاه استقلال مانع جدایی عزیزبک نشود.

نکته قابل توجه در این خصوص اینکه طبق شنیده‌ها آمانوف در حالی در آستانه جدایی از جمع آبی‌ها قرار گرفته است که وی به خاطر عدم دریافت مطالباتش در موعد مقرر، حدود دو هفته پیش نوتیسی (اخطاری) را به باشگاه استقلال ارائه کرده است تا این مطالبات براساس قرارداد به وی پرداخت شود. درهرصورت با این تفاسیر باید این بازیکن ازبک را به‌عنوان اولین خروجی آبی‌ها در نیم‌فصل در نظر گرفت این درصورتی است که برخی رسانه‌ها مدعی هستند به جای آمانوف قرار است هافبکی در قد و قواره‌های علی کریمی، هافبک سابق ملی‌پوش این تیم که در جام‌جهانی نیز به میدان رفت به جمع استقلالی‌ها بازگردد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس