وابستگی استقلال به یک بازیکن؛ بی تو هرگز، با تو عمری

محمد محبی تبدیل به یک مهره‌ غیر قابل جانشین در استقلال شده و با حضور او تیم ساپینتو روی به گلزنی می‌آورد و در نبودش با مشکلات بزرگی مواجه می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران پس از سه بازی بدون گل زده، در بازی برابر تراکتور در اوقات اضافه ۲ گل از روی نقطه‌ پنالتی به ثمر رساند تا به مرحله‌ یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

یکی از دلایلی که آبی‌پوشان موفق شدند باخت مقابل تراکتور را به برد تبدیل کنند تعویض‌هایی بود که ساپینتو انجام داد. مهدی قایدی و محمد محبی به صورت تعویضی وارد زمین شدند و توانستند روند بازی را عوض کنند. قایدی ۲ پنالتی گرفت اما نباید از نقش محبی نیز غافل شد. او روی گل اول با یک پاس در عمق فوق‌العاده نقشی غیر قابل انکار داشت.

محمد محبی در این فصل یکی از مهمترین عناصر هجومی استقلال بود. ساپینتو در ابتدای فصل برای حضور این بازیکن در جمع آبی‌پوشان تلاش فراوانی را انجام داد و پس از چند هفته شاهد اوج‌گیری بازیکن پیشین سانتاکلارا بودیم. محبی با زدن چهار گل و ارسال یک پاس گل، روی یک سوم گل‌های استقلال در لیگ برتر تاثیر مستقیم داشته است و از این حیث گوی سبقت را از سایر بازیکنان ربوده است.

محمد در سه بازی استقلال در لیگ غیبت داشت و یا خیلی کم به میدان رفت. او در دیدار هفته‌ی اول برابر سپاهان به دلیل ناآمادگی و دیر اضافه شدن به تمرینات بازی نکرد و استقلال با ۲ گل به سپاهان باخت. او در هفته‌ چهاردهم برابر مس رفسنجان به دلیل چهار کارته بودن غایب بود و تساوی بدون گل ماحصل تلاش استقلال مقابل تیم تحت هدایت محمد ربیعی بود. در هفته‌ پانزدهم هم محبی بعد از گذشت ۲۰ دقیقه به خاطر مصدومیت زمین را ترک کرد و این بار نیز شکست ۲ بر صفر به دست آمد. آبی‌ها بدون محبی نه گل می‌زنند و نه می‌برند. این اتفاق مقابل تراکتور در جام حذفی هم در آستانه تکرار شدن بود اما حضور محبی توانست ورق را برگرداند.

باید دید این وینگر جوان در نیم‌فصل دوم در ترکیب استقلال چه کار خواهد کرد و چه نمایشی از خود به منصه‌ی ظهور خواهد گذاشت.

وابستگی استقلال به یک بازیکن؛ بی تو هرگز، با تو عمری

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    از نویسنده فهیم و قدرشناس تشکر می کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس