مخالفت سرمربی آاک با پیشنهاد پرسپولیس/ محمدی در یونان می‌ماند

رسانه‌های یونان مدعی شدند میلاد محمدی مدافع ایرانی تیم فوتبال آاک که مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته، در یونان می‌ماند.

به گزارش مشرق، میلاد محمدی یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی در نقل و انتقالات زمستانی بود و یحیی گل محمدی جذب او را منوط به گرفتن رضایتنامه اش از باشگاه آاک یونان کرده بود.

این خبر در رسانه‌های مختلف یونان بازتاب یافت و به نظر می‌رسد جدایی این مدافع از آاک به خاطر حسابی که «ماتیاس آلمیدا» سرمربی این تیم روی او باز کرده است، امکانپذیر نیست.

نشریه gazzetta با انعکاس خبر پیشنهاد پرسپولیس و سپاهان به میلاد محمدی نوشت: « ماتیاس آلمیدا در آاک روی محمدی به عنوان گزینه اصلی در سمت چپ خط دفاع حساب می‌کند و انتظار دارد که او پس از عمل جراحی روی خط دفاعی خود به ترکیب بازگردد.»

وب سایت to۱۰ به قرارداد مدافع ایرانی با آاک اشاره کرد و نوشت: «باید به این نکته اشاره کرد که این بازیکن ۲۹ ساله تا سال ۲۰۲۴ با آاک قرارداد داشته و در برنامه‌های اصلی ماتیاس آلمیدا قرار دارد. این سرمربی آرژانتینی بود که او را دوباره در ترکیب اصلی قرار داد و انتظار می‌رود این اتفاق پس از بهبودی محمدی از مصدومیت شدیدی که در جام جهانی گرفت، رخ دهد.»

همچنین سایت sports۳۶۵ به این موضوع به این شکل پرداخته است: «ایرانی ها به مدافع کناری ۲۹ ساله آاک پیشنهاد یک قرارداد همکاری ۱۸ ماهه را می‌دهند. به گزارش رسانه‌های ایران، پرسپولیس بلافاصله به دنبال انتقال محمدی است اما به نظر می‌رسد توافق با زرد و مشکی‌ها (آاک) سخت باشد. این بازیکن با وجود مصدومیت از ناحیه راست راستش در جام جهانی قطر در برنامه‌های ماتیاس آلمیدا قرار دارد.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    0 0
    مگه پرسپولیس مهاجم نیاز ندارد چرا دنبال مدافع می گردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس