کد خبر 1454968
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
ترفند پرسپولیس برای بازگشت ستاره گلزن/ دلربایی به موقع مهاجم سابق سرخ‌ها

یکی از ستارگان افول‌کرده لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیست‌ودوم، شهریار مغانلو بود که عملکرد خوبی با پیراهن پرسپولیس داشت.

به گزارش مشرق، ستاره پیشین پرسپولیس در شروع فصل جاری نتوانست انتظارات را با پیراهن سپاهان برآورده کند. او که به‌نوعی تک‌مهاجم هدف طلایی‌پوشان به شمار می‌رفت، پیش از جام‌جهانی تنها موفق به زدن ۲ گل برای تیمش شد که اصلا آمار قابل‌قبولی به‌حساب نمی‌آمد. همین مسئله هم باعث شد در طول تعطیلات لیگ برتر، شایعات زیادی پیرامون جدایی مغانلو از سپاهان ‌یا حتی معاوضه او با بازیکنی مثل مهدی عبدی از پرسپولیس منتشر شود. با این حال، به‌نظر می‌رسد شهریار بعد از جام‌جهانی به فرم مطلوب و مورد انتظار بازگشته و حسابی روی دور افتاده است.

مغانلو در دیدار با نفت مسجدسلیمان یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، ۲ هفته بعد شاهد گلزنی این بازیکن برابر مس کرمان بودیم و البته یک پاس گل هم برای محمد علی‌نژاد ارسال کرد. پس از آن نوبت به جام حذفی رسید تا محلی جدید برای خودنمایی و اوج‌گیری مغانلو باشد. در جریان دیدار سپاهان با سایپا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، مغانلو هر ۳ گل تیمش را به ثمر رساند تا روزی به‌یادماندنی را پشت سر گذاشته باشد. این اتفاق در فوتبالی که خیلی کم هت‌تریک دارد و آقای گل نیم‌فصلش فقط ۶ گل به ثمر رسانده، کاملا قابل توجه است.

حالا و در ۵ مسابقه برگزار شده پس از جام‌جهانی، شهریار مغانلو ۵ گل به ثمر رسانده و در آستانه آغاز نیم‌فصل دوم، در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برد. او در حالی آماده شروع دور برگشت و مصاف خانگی با استقلال می‌شود که پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی هم از راه رسیده، اما اینک از هر زمان دیگری بعیدتر است که سپاهان حاضر به ازدست‌دادن این مهاجم باشد. شهریار در لیگ برتر هم ۴ گله شده و چنان که گفتیم با صدر جدول گلزنان در لیگ فقیر ایران، تنها ۲ گل فاصله دارد.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس