کد خبر 1454735
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
سفر رئیس باشگاه الهلال به پاریس و مذاکره نهایی با لیونل مسی

رئیس باشگاه الهلال عربستان برای انجام مذاکره نهایی با لیونل مسی ستاره آرژانتینی به پاریس سفر کرد تا پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی را به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بدهد.

به گزارش مشرق، بعد از انتقال کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به تیم فوتبال النصر عربستان، حالا مدیران الهلال هم برای جذب لیونل مسی ستاره آرژانتینی وارد مراحل نهایی شده‌اند.

روزنامه «الریاضیه» عربستان در گزارشی مدعی شد «فهد بن نافل» رئیس باشگاه الهلال عربستان روز گذشته به پاریس سفر کرده و در هتل معروف Four Seasons George Sanc دیده شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره حضور او در پایتخت فرانسه را برای مذاکره با لیونل مسی افزایش بدهد.

همچنین نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در گزارشی اختصاصی تایید کرد که لیونل مسی آرژانتینی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ هدف اصلی باشگاه الهلال است. باشگاه عربستانی تمایل دارد زودتر این انتقال نهایی بشود چه در نقل و انتقالات زمستانی این فصل و چه در نقل و انتقالات تابستانی فصل آینده.

این نشریه مدعی شد الهلال حاضر است برای جذب مسی قراردادی سالانه حداقل به مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو امضا کند؛ پیشنهادی که رد کردن آن کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

مسی و باورنکردنی‌ترین انتقال تاریخ فوتبال

در این گزارش آمده است: «در کشورهای عربی، لیگ فوتبال عربستان به دلیل رقابت فوق العاده بین باشگاه‌ها، به ویژه تیم‌های اصلی ریاض و جده، پربیننده‌ترین و بهترین بازار و ارزش عمومی محسوب می‌شود. در پایتخت این رقابت بین الهلال و النصر است.»

همانطور که منبع موندو دپورتیوو اشاره می‌کند، آنها می‌خواهند مسی رقابتی را برای دنبال کردن در سراسر جهان ایجاد کند، اما مهمتر از همه، سطح لیگ را بالا ببرد و چشم تمام کره زمین به سمت لیگ عربستان باشد.

در بخش دیگری از این گزارش تاکید شده است که عربستانی‌ها تمایل دارند توافق با لیونل مسی هرچه زودتر انجام بشود و این بازیکن را متقاعد کنند تا در جام باشگاه‌های جهان که از ۱ تا ۱۱ فوریه در شهر رباط مراکش برگزار می‌شود، حضور داشته باشد. حتی باشگاه عربستانی حاضر است بیش از ۳۰۰ میلیون یورو در سال به این مهاجم آرژانتینی بدهد.

اگر مسی اکنون حاضر به جدایی از پی اس جی باشد، الهلال نیز باید با باشگاه پاریسی مذاکره کند، زیرا مسی تا ۳۰ ژوئن با پی اس جی قرارداد دارد. البته پاری سن ژرمن هفته آینده برای دیدار دوستانه مقابل تیم النصر و الهلال به ریاض می‌رود تا سران این باشگاه عربستانی از این فرصت برای شروع مذاکره با مسئولان پاریس استفاده کنند.

موندو دپورتیوو همچنین به روابط فعلی ستاره آرژانتینی با عربستان پرداخت و نوشت: رابطه مسی با عربستان بر کسی پوشیده نیست. لئو در حال حاضر سفیر گردشگری عربستان است. مسی برای اولین بار به عنوان سفیر جهانگردی در اولین سفر خود به جده در می ۲۰۲۲ دیده شد.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گوبلز IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    1 4
    مسی خودتو نفروش
  • سید فروزان CH ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    1 2
    مسی سفیر گردشگری سعود مسی سفیر صلح رژیم اشغالگر مسی کثافترین ورزشکار روی زمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس