ایران -انگلیس نمایه

یک مقام وزارت خارجه انگلیس گفت این کشور هنوز تصمیمی درباره قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های اصطلاحا تروریستی نگرفته است.

به گزارش مشرق، این مقام ارشد انگلیسی امروز گفت: لندن هنوز به تصمیمی برای اقدام جهت قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های اصطلاحاً تروریستی آن کشور نگرفته است.

لئو داچتری، از مشاوران وزارت خارجه انگلیس امروز پنجشنبه در جلسه‌ای در پارلمان این کشور گفت بریتانیا فعالانه موضوع قرار دادن سپاه پاسداران ایران در فهرست این سازمان‌ها را بررسی می‌کند اما هنوز به تصمیم نهایی در این خصوص نرسیده است.

وی در جریان جلسه‌ای در پارلمان برای بحث در خصوص اوضاع فعلی در ایران در واکنش به درخواست‌های گروهی از نمایندگان برای اقدام علیه سپاه گفت: درست نیست من درباره نتیجه بررسی‌های فعلی دولت در خصوص این موضوع به گمانه‌زنی بپردازم.

او در ادامه اضافه کرد: اما می‌توانم بگویم که دولت این درخواست‌ها که از سراسر مجلس مطرح می‌شوند و اتحاد موجود درخواست‌های مطرح‌شده از سوی همه طرف‌ها را در نظر خواهد گرفت و این چیزی است که ما به صورت بسیار جدی به آن توجه داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    6 0
    تروریست اونیه که مردمش را که از فساد رسانه خسه شدند، سرکوب می کنه. تروریست اونیه که با مالیات مردمش تروریست های داعش و صهیونیست را تجهیز می کنه. تروریست اونیه که خبر پیروزی سپاه بر داعش را با فشار، به سانسور می بره، اونیه که پرستارای صهیونیستی داعش رو سواری بهشون میده.
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    2 0
    به خاطر اعدام نشدن اکبری از این کار اجتناب می کنند.
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    2 0
    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران می باشد. آنچه مسلم است و دنیا می فهمد؛ این سپاه پاسداران و نیروی قدس آن به فرماندهی سردار شهید و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در منطقه با تروریست های دست پرورده به مبارزه برخاست و دنیا را نجات داد و آمریکا بزرگ ترین تروریست با دوستان همپالکی های خود نظیر انگلیس و آلمان و فرانسه و اسرائیل همواره در تعقیب او بودند که در نهایت در یک عملیات تروریستی و ناجوانمردانه او را از ما گرفتند و باید پاسخ و تقاص پس دهند و اکنون در شرایط مهم اثرگذاری تاریخی تصور می کنند با این اقدامات مذبوحانه قادر هستند در نقش مهم ایران و یکی از بازوان توانمند آن در منطقه و بین الملل یعنی سپاه پاسداران، این گونه اخلال به وجود آورند. زهی خیال باطل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس