کد خبر 1454187
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
یدالله جوانی

به گواهی تاریخ و اسناد معتبر، ‌انقلاب اسلامی که در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ با رهبری حضرت امام خمینی(قدس سره) به پیروزی رسید، انقلابی صد درصد مردمی با حضور تمامی اقشار جامعه بود.

به گزارش مشرق، یدالله جوانی طی یادداشتی نوشت: در دنیایی زندگی می‌کنیم که نه تنها هیچ‌کس خود را مخالف مردم، ‌آزادی، ‌ قانون، ‌امنیت و صلح معرفی نمی‌کند؛ بلکه مستبدترین افراد، ظالم‌ترین نظام‌های سیاسی و مستکبری عالم هم، خود را طرفدار حقوق بشر، ‌ آزادی، ‌صلح و امنیت معرفی می‌کنند. «مردم» کلیدواژه‌ای است که هر کسی برای پیشبرد مقاصد و اهدافش، ‌هر چند این اهداف و مقاصد ضد مردمی هم باشد؛ به آن دستبرد زده و مرتب از مردم دم می‌زند.

به گواهی تاریخ و اسناد معتبر، ‌انقلاب اسلامی که در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ با رهبری حضرت امام خمینی(قدس سره) به پیروزی رسید، انقلابی صد درصد مردمی با حضور تمامی اقشار جامعه بود.

هیچ کس نمی‌تواند انقلاب اسلامی را، انقلاب یک طبقه، یک قشر یا یک گروه خاص معرفی کند. انقلاب اسلامی اگر به معنای واقعی کلمه یک انقلاب مردمی نبود، هرگز به پیروزی نمی‌رسید. رژیم شاه از تمامی ابزارهای سرکوب برخوردار بود و مورد حمایت‌های گسترده قدرت‌های جهانی هم بود. اگر رژیم پهلوی فرو ریخت، دلیلش یکپارچگی ملت ایران در مقابله با آن بود؛ اما در این میان، ‌در حالی که ملت ایران با تکیه بر اسلام و پیروی از رهبری حضرت امام(ره) و برخورداری از «وحدت کلمه» انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، از همان روزهای نخست بعد از پیروزی انقلاب، ‌افراد و گروه‌هایی با دم زدن از خلق و مردم، ‌ مقابله با انقلاب اسلامی و در ادامه مبارزه با جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار دادند.

منافقین که حتی در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله، در کنار صدام و ارتش متجاوز بعث عراق قرار گرفتند و با ملت ایران جنگیدند، عنوان سازمان خود را «سازمان مجاهدین خلق» گذاشتند.

حزب توده، ‌ چریک‌های فدایی خلق و حزب خلق مسلمان و امثالهم، هر یک برای رسیدن به اهداف خود، ‌ هر چند هم ضد خلقی و ضد مردمی باشد، به کاربردن این کلمات را در نام‌گذاری‌های خود و ادبیات خود لازم می‌دانند. بسیار روشن است که این جماعت‌های فریب‌کار، برای مردمی نشان دادن خود و اینکه دلسوز مردم بوده و می‌خواهند برای مردم کاری انجام دهند، ‌نظام اسلامی و نهادهای انقلابی و رهبران انقلاب را، ضد مردمی یا ضد خلق معرفی کرده و با بیان اتهامات واهی سعی در فریب افکار عمومی دارند.

در طول ۴۳ سال گذشته، داستان این گونه ادامه پیدا کرده و اکنون نیز این چنین است. در حوادث، اغتشاشات و جنگ ترکیبی ماه‌های گذشته ‌علیه ملت ایران، نقش آمریکایی‌ها، ‌ اروپایی‌ها، ‌صهیونیست‌ها و دولت‌های مرتجع منطقه، کاملاً آشکارا مشاهده شد. دشمنان در این جنگ ترکیبی به دنبال براندازی، ‌ تبدیل ایران به سوریه‌ای دیگر و در نهایت تجزیه ایران بودند؛ اما آنچه در این میان قابل توجه بود، ‌اینکه برخی افراد و گروه‌های داخلی که بعضاً به خارج پناه بردند و در کنار دشمنان آشکار این ملت قرار گرفتند، خود را صدای ملت ایران معرفی کردند!

بعضی از این افراد برای به نتیجه رساندن نقشه دشمنان، به دروغ مسائلی را به نظام اسلامی نسبت داده، در عین حال اعلام کردند که می‌خواهند صدای مردم خود باشند! به راستی چه کسی صدای مردم است؟ آیا آن هنرپیشه یا به اصطلاح چهره ورزشی که با پول این ملت بالا آمده و اکنون برای تأمین دنیای خود، ‌به مردمش پشت کرده و با دشمنان آشکار این ملت دست می‌دهد، می‌تواند صدای مردم باشد؟

صدای مردم، ‌کسی است که با مردم صادق باشد. صدای مردم کسی است که خادم مردم باشد. صدای مردم کسی است که در سختی‌ها کنار مردم باشد. صدای مردم کسی است که برای حفظ استقلال و تأمین امنیت ملی و حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی، حاضر باشد جانش را فدا کند. صدای مردم حاج قاسم و رهروان مکتبش هستند. مردم هم آن کسانی هستند که ده‌ها میلیون نفر آنان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، ‌ ۴۰۰ شهید را در سراسر کشور تشییع کردند و در یک کلمه، ‌صدای این مردم، ‌ رهبری حکیم انقلاب اسلامی است که در سه دهه گذشته با تمام توان از استقلال، عزت و منافع ملت ایران دفاع کرده و کشور را به پیش می‌برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    هرگزهوچی ها که تخریب گروعربده کش وفحاش وفاحشه هستند بااستدیوهای خوددرگیرشان صدای هیچ کس حتی خودشان نیستند
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    صد درصد ؟؟!! پس این دادگاهیها خارجین و با چتر میپرن تو ایران ؟
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    شما 😅
  • یوسف از همدان IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    سردار مطمئنم تو یکی صدای من نیستی
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    __بسمه تعالی__ با سلام و احترام بر جناب آقای یدالله جوانی ایده الله تعالی ، ضمن تشکر از آن بزرگوار عرض می کنم : هر کو که بگوید حق و در راه خدا گام نهد __قول و عملش مایه ی امید شود ، آرام دهد__بی شک بود او صوت و صدای همه ی خلق خردمند __اینگونه رهند در دوجهان مردمان از بند . با آرزوی سلامتی برای ایشان و خوانندگان عزیز .
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    جوانان را دریابید ــ حنای آمریکا ؛ برای بزرگسالان ایران زمین ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون جوانان را دریابید ـ اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
  • محمد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    اتفاقا" برخلاف نظر این دوست عزیزمان بخشی از مردم فریب همین آمریکا وانگلیس وایادی داخلی او را می خورند ونمونه بارز آن همین اغتشاشات است که بخشی از جوانان فریب آنان را خوردند وبه جنگ خادمین ملت از روحانیون وبسیجیان آمدند وبا چه قساوت قلبی جوانان مومن وخادم ملت را شهید ومجروح نمودند
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    انقلاب بانام اسلام و مردم پیروزشدولی بکام ضدانقلاب ضدسرمایه دارهاتاکنون انقلاب و حکومت چه خیری به فقراداشته طبقه پائین انقلاب کردند.۸سال فرزندانشان رابه جنگ فرستادند یاجنازه شان راتحویل گرفتن.یااسیر.یامجروح.یامفقود.بااین همه ظلم در حق انهابازهم درپای انقلاب هستند.اما حکومت چرابیدارنمیشودچرابامافیاها.خلافکارهاوقانون شکنان برخوردنمیشودچرانظاره گر این همه ظلم در حق مردم وانقلابیون هستند.واقعاهدف حکومت چیست.میخواهدبه این وضع ادامه دهددربین مردم و جوانان نیستیدمردم دین گریزنده اسلام بدبین میشوند.جلوگرانی رانمیتوانید بگیرید.بامسئولان فاسد.بااداراتی که به مردم ظلم میکنندراهم نمیتوانید بگیرید.این هم تحریم شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس