قدردانی وزیر خارجه نتانیاهو از حمایت‌های بین‌المللی آلمان

«الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «آنالنا بائربوک» همتای آلمانی خود، از برلین به دلیل حمایت از تل‌آویو در مجامع بین‌المللی تشکر کرد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که تشدید مواضع ضد ایرانی دولت آلمان ادامه دارد، وزیر خارجه تل‌آویو از مواضع برلین قدردانی کرد.

الی کوهن وزیر خارجه کابینه جدید رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری خبر داده که با آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان به صورت تلفنی رایزنی کرده است.

این مقام صهیونیست در توضیح رایزنی تلفنی با بائربوک، ابتدا به تعریف و تمجید روابط رژیم صهیونیستی و آلمان پرداخته و این دو را «شرکای راهبردی» یکدیگر توصیف کرده است.

وزیر خارجه کابینه نتانیاهو در توییتر نوشت: «اسرائیل و آلمان شرکای راهبردی هستند که از نزدیک و دائما درباره طیف گسترده‌ای از موضوعات همکاری نزدیک دارند».

الی کوهن سپس به تمجید از مواضع آلمان پرداخت و افزود: «من از او (بائربوک) به دلیل حمایت آلمان از اسرائیل در مجامع بین‌المللی تشکر کردم. ما متعهد شدیم که به همکاری در اینده به منظور توسعه روابط بین دو کشور ادامه دهیم».

قدردانی وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس از مواضع و حمایت‌های دولت آلمان از این رژیم در شرایطی انجام شده که برلین طی ماه‌های اخیر مواضع تندی علیه جمهوری اسلامی ایران گرفته و در حال دمیدن بر سیاست‌های ضد ایرانی خود بوده است.

رایزنی تلفنی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با همتای آلمانی خود در حالی خبرساز شده که این مقام ارشد اروپایی در تازه‌ترین موضع ضد ایرانی خود خواستار آن شده که نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مجتبی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    حرومزاده های تروریست کودک کش اسرائیل هر کشوری که در جهت منافع آنها قدم بردارد را بعنوان دوست و شریک راهبردی از آنها یاد می‌کنند و خیال می‌کنند که دوستی و حمایت های این کشورها باعث افزایش طول عمر نکبت بار رژیم صهیونیستی می‌شود ولی باید به این تروریست های وحشی فهماند که دلتون رو به این حمایت ها خوش نکنيد چون وقتی زمان نابودیتون فرا برسه هیچ کشوری توان جلوگیری از حذف اسرائیل غاصب را ندارد.
  • محمدرضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    0 0
    منظورش مواضعش برعلیه ایرانه ... برید بدبختها یه تیکه ذغال دم دست دارم میخوای بفرستم گرم شید خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس