کد خبر 1453393
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
جشنواره عکس - کراپ‌شده

جشنواره کشوری عکس هدایت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار می شود.

به گزارش مشرق، جشنواره کشوری عکس هدایت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار می شود.

مهدی ملک محمدی دبیر تخصصی جشنواره عکس هدایت عنوان کرد: جشنواره عکس هدایت با موضوع حضرت اباعبد الله الحسین (علیه السلام) در دو بخش دوربین حرفهای و موبایل و در محورهای آیین و سنت عزاداری حسینی، پیادهروی اربعین، خاطرات سفر به کربلا و فرهنگ حسینی در زندگی و خانواده برگزار میشود.

جشنواره کشوری عکس هدایت برگزار می‌شود

دبیر جشنواره افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه و با حمایت نهادهای شهرستانی همچون امام جمعه محترم، فرمانداری، شورای اسلامی، شهرداری و اوقاف و با هدف گسترش شور و نشاط حسینی با استفاده از ظرفیت هنر عکاسی میزبانی جشنواره را برعهده دارد. از ویژگی های جشنواره عکس هدایت این است که در کنار تلاش های همکاران دبیرخانه، بخش عمده ای از مراحل اجرایی کار را کانونهای فرهنگی- دانشجویی همچون «عکس و رسانه» و «کارآوند» که بعضاً از بهترین کانون های کشوری به شمار می روند، بر عهده دارند.

دیرینگی محبت و علاقه مردم شهرستان دماوند به حضرت امام حسین(علیه السلام) و برپایی با شکوه آیینهای عزاداری، تعدد و تنوع تکایا و حسینیهها، موقوفات ارزشمند حسینی، وجود هنرمندان متعهد آیینی از نقاط مثبت جهت میزبانی شهر دماوند از جشنواره یاد شده است.

عموم علاقه مندان می توانند حداکثر تا سی ام بهمن ماه امسال عکسهای خود را در دو بخش حرفه ای و موبایل به صورت سیاه و سفید یا رنگی به آدرس دبیرخانه در معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند یا شماره های ۰۹۱۲۴۲۰۹۰۹۸ و ۰۹۲۱۸۵۸۷۲۰۸ در بله یا واتس آپ و یا رایانامه diau.ac@gmail.com ارسال کنند.

برای بهترین آثار جوایز ارزنده ای از ۴ تا ۱ میلیون تومان در نظر گرفته شده و در بخش جنبی، از بهترین آثار ارسالی از شهرستان دماوند به طور جداگانه تقدیر خواهد شد. همچنین نمایشگاهی از عکسهای راه یافته به مرحله داوری نهایی در محل دبیرخانه جشنواره راه اندازی خواهد شد. داوری جشنواره را داوران مطرح در عرصه عکاسی بر عهده خواهند داشت.

معاون فرهنگی واحد دماوند عنوان کرد اختتامیه جشنواره با حضور مهمان ویژه کشوری و مسؤولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در چهارم اسفند ماه مصادف با شب میلاد امام سوم شیعیان (ع) در سالن آمفی تئاتر شهید فخری زاده برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

گفتنی است جشنواره عکس هدایت یکی از سی و هشت جشنواره ذیل کلان جشنواره امامت و مهدویت است که در ماه های رجب و شعبان در واحدهای منتخب دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس