کد خبر 1452929
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶
عضوهیات مدیره استقلال: هیچ صحبتی در مورد تغییر کادرفنی نشده/ ساپینتو باید محکم به کارش ادامه بدهد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نسبت به شایعه جدایی ریکاردو ساپینتو واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر، دومین باخت فصل را مقابل تراکتور تبریز تجربه کرد تا پس از این دیدار اخبار عجیبی در خصوص جدایی ساپینتو مطرح شود و جریان‌های فضای مجازی نیز برای قطع همکاری با سرمربی پرتغالی دست به کار شدند.

حجت کریمی در مورد اینکه گفته می‌شود ساپینتو از شرایطش راضی نیست و قرار است طبق توافق دو طرفه، قراردادش فسخ و جدا شود، اظهار داشت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. هیچ صحبتی هم در این مورد نشده است. قرار است در جلسه روز یکشنبه هیات مدیره، مسائل و مشکلات تیم بررسی شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا صحبتی در مورد تغییر کادرفنی مطرح شده، گفت: نه، اصلا. کادر فنی تغییر نمی‌کند و ساپینتو باید محکم به کارش ادامه بدهد اما مسائل فنی تیم را بررسی می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 3
    ساپینتووچشمی وقایدی بایدبروند
  • سید فروزان CH ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    وقتی بازیکنان اهل عیش و پارتی و مشروب خواری باشند بهترین مربی دنیا هم نمیتواند کاری انحام بدهد یک بوزینه مثل قائدی بی سواد بیشعور وقتی بشود ژن ژیان پیکان پژو و هدفش فوتبال نیست (گفته خودش) مشخص است که تیم نتیجه نخواهد گرفت
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    حقیقتا این مربی در حد و اندازه استقلال نیست. اندازه ایشون یه تیم در حد میانه جدوله. واقعا ماها که چندان هم فوتبالی نیستیم ورزشی نیستیم مثل اب خوردن میتونیم تشخیص بدیم فلان مربی در حد استقلال هست یا نه ولی اینها چطور نمیتونن بفهمن. از روزی که چهرشو دیدم اونم قبل از عقد قرار داداش به اطرافیانم گفتم استقلال امسال خیلی شانس بیاره دوم بشه تو لیگ که اونم نمیشه. نمیدونم چه کسانی مانع میشن که قلعه نوعی بیاد استقلال. به دور از تعصبات رنگی حقیقتا قلعه نوعی بهترین مربی ایران هست. تو هر تیمی رفت یا قهرمانش کرد یا اوردش جزو مدعیان یا بردش اسیا. خواهشا قلعه نوعی رو برگردونید به استقلال.
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    چرا ساپینتو بره روزبه مهری قائدی وچند بازیکن کم کار باید برن
  • رضا IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    برای همیشه با خارجیها خداحافظی کنید...چه شماها چیزید..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس