قاضی‌زاده هاشمی: پاداش پایان خدمت جانبازان از این ماه پرداخت می‌شود

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: سرافرازی جمهوری اسلامی ایران مرهون ایمان و ایثار مادران و همسران شهداست.

به گزارش مشرق، در پیام سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که روز جمعه منتشر شد، آمده است: سیزدهم جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها)، بزرگداشت بانویی است که زندگی خود را وقف حمایت از ولایت کرد و نمونه‌ای از شکوه ایمان، ایثار و جانبازی است و مادران و همسران شهدا نیز با اقتدا به منش این بانوی گرامی بی‌بدیل‌ترین حماسه‌ها را رقم زدند و افتخارآفرینان سال‌های حماسه و دفاع و سنگرداران عرصه ایثار و شهادت هستند.

وی در این پیام تاکید کرد: درود خدا بر مادران و همسران شهدا که با ایمان راسخ و تحمل همه دشواری‌ها، همراهان همیشگی اسوه‌های جهاد و مقاومت بودند و امروز نیز الگوهای بی‌بدیل و مروجان حقیقی فرهنگ ایثار و شهادت هستند. ملت شهیدپرور ایران اسلامی به چنین بانوان شایسته‌ای می‌بالد و به یقین سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایمان و ایثار بانوانی است که غیور مردان این سرزمین را تا لحظه عروج ملکوتی و لبیک ربانی همراهی کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تکریم مقام مادران و همسران شهدای گرانقدر، از پروردگار متعال سلامت، عزت و توفیق روزافزون این بانوان والامقام را مسألت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    سرافرازی چی ؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس