کد خبر 1452849
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
ماجرای قتل مرد بیرجندی چه بود؟ /قاتلین به دام افتادند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی ماجرای مفقودی مرد بیرجندی و قتل وی را تشریح کرد و گفت: قاتلین به دام قانون افتادند.

به گزارش مشرق، علی نسایی زهان ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۵ روز پیش خانمی به آگاهی بیرجند مراجعه و برنگشتن شوهرش به خانه و مفقودی او را اطلاع می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی به اشاره به اینکه این خبر به دادستانی منتقل و دستورات لازم داده می‌شود، گفت: با تحقیقات گسترده و وسیع به این نتیجه رسیدیم که آنتن تلفن شوهر این خانم برای آخرین مرتبه در روستای منصور آباد از توابع بخش قهستان شهرستان درمیان قطع شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از تحقیقات بیشتر متوجه ارتباط این آقا (فرد مقتول) با خانم مجردی شدیم، ادامه داد: در نهایت این خانم اعتراف کرد که آقا با او رفت و آمدی داشته و به قتل اعتراف کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: این خانم همچنین اعتراف کرد که با شخص دیگری به نام کیان نیز در ارتباط بوده و با کیان نقشه قتل آن آقا را کشیده است.

نسایی زهان با بیان اینکه آقا را با نقشه‌هایی به اطراف روستای منصور آباد می‌کشانند، گفت: خانم روسری خود را دور گردن مقتول انداخته و کیان نیز با سنگ و چاقو آقا را به قتل می‌رساند و داخل چاهی می‌اندازد.

وی بیان‌کرد: قاتلین برای اینکه صحنه قتل را از بین ببرند، لاستیکی آتش زده و لاستیک را داخل چاه می‌اندازند.

نسائی زهان افزود: اما لاستیک قبل از اینکه به ته چاه بیفتد گیر کرده و تنها قسمتی از کنار صورت مقتول سوخته بود.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به دستگیری دو نفر قاتل و اعتراف آنان، اظهار کرد: اما از آنجایی که قتل در روستایی از توابع شهرستان درمیان رخ داده، پرونده در بخش قهستان تشکیل شده است و دادرس به جانشینی بازپرس تحقیقات تکمیلی را انجام می‌دهند.

نسائی زهان با تأکید بر اینکه نظاره‌گر بر کار دادرس دادگاه با دادستان شهرستان است، یادآور شد: بعد از اتمام تحقیقات برای صدور رأی، پرونده به دادگاه کیفری یک مرکز خراسان جنوبی ارسال خواهد شد.

وی گفت: جوانان ما بدانند که این اتفاقات نتیجه ارتباطات ناسالم است و باید مراقبت لازم را داشته باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    2 0
    «"مسکین"» بر اثر پیری، مریضی یا نقص عضو اصلاً نمی‌تواند کار کند. **تکریم یتیم** و **اطعام مسکین** باعث "افزایش رزق"، "آسانی زندگی" و "رحمت خدا" می‌شود. فقیر کار می‌کند اما درآمدش از مخارجش کمتر است. سوره فجر89/ آیات 16، 17، 18.
  • بشار عبدالواحد IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    2 0
    بیرجند هم ناامن شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس