کد خبر 1452795
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
سرقت نفت و گندم سوریه توسط آمریکا به روایت تصویر

یک رسانه روسی با انتشار تصاویری از لحظه قاچاق نفت و گندم سوریه توسط نظامیان آمریکایی، خبر داد که آمریکا ۶۰ کامیون حامل نفت و گندم سوریه را به منطقه کردستان عراق منتقل کرده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری «اسپوتنیک»، بامداد امروز (جمعه) تصاویری از لحظه سرقت نفت و گندم سوریه توسط نظامیان آمریکا منتشر کرد.

خبرنگار اسپوتنیک در سوریه به نقل از منابع محلی در استان حسکه (شمال شرق سوریه) گزارش داد که نیروهای آمریکا، روز پنجشنبه، ۶۰ کامیون حامل گندم و نفت سوریه را سرقت و آن را به پایگاه‌های خود در شمال عراق منتقل کرده‌اند.

به گفته منابع مستقر در منطقه «الیعربیه» واقع در مرز سوریه و عراق، یک کاروان متشکل از ۳۶ کامیون حامل نفت سرقتی سوریه از طریق گذرگاه مرزی «الولید» به شمال عراق ارسال شده است.

طبق گزارش این منابع، یک کاروان دیگر متشکل از ۲۴ کامیون که خودروهای نظامی آمریکا آن را اسکورت کردند، گندم سوریه را از استان حسکه و از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید به عراق منتقل کرده‌اند.

وزارت نفت سوریه پیشتر در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که نیروهای آمریکا و مزدوران آن‌ها حدود ۶۶ هزار بشکل در روز از مناطق اشغالی در شرق سوریه سرقت می‌کنند.

نظامیان آمریکایی پس از قاچاق سوخت از سوریه به عراق، نفت این کشور را در بازار سیاه منطقه کردستان عراق به‌ فروش می‌رسانند و بخشی از آن را برای مصارف خود به پایگاه‌هایشان منتقل می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    بادستمزد که به ماموریت ودزدی وبنزین وخسارت میدن بیشترازسرقته ولی امریکا توسط یه درصدیهای فاسدضدهم ترورشده وبقیه ضرردیده این شیاطین اکبرن
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    3 1
    جالبه ، هیچکی خ... نمیکنه بگه بالای چشت ابرو
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    اراذل و اوباشِ دزد :) چهره جدید آمریکا. فروپاشی از درون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس