مهدی: وضعیت برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود

مسئول کمیته مسابقات لیگ فوتبال کشور گفت: با توجه به بارش برف در تهران و تبریز وضعیت دیدار دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در واکنش به این سئوال که آیا با وجود سرمای هوا و بارش برف در تبریز و تهران دیدارهای دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد یا خیر، تاکید کرد: هنوز برای تصمیم نهایی زود است و این مساله تا ساعاتی دیگر نعیین تکلیف می‌شود.

وی ادامه داد: در تهران شاهد برف هستیم و گزارش‌های رسیده از تبریز هم حکایت از این موضوع دارد، در اقدام اول از سازمان هواشناسی درخواست وضعیت هوا را کردیم و در گام‌بعدی منتظر هستیم تا بعد از تمهیدات و اقدامات لازم، در این خصوص تصمیم‌گیری شود اما تاکید و هدف ما بر برگزاری این دو دیدار است.

او در مورد سایر دیدارهای هفته پانزدهم گفت: در سایر استان‌ها مشکلی اعلام نشده و سایر بازی‌ها قرار است طبق برنامه و در ساعت خود برگزار شود.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال تهران قرار است از ساعت ۱۴ در تبریز و پرسپولیس از ساعت ۱۶ در تهران به ترتیب برابر تیم‌های تراکتور و نساجی مازندران به میدان بروند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    0 0
    خدار رو شکر که برف اومد. حالا برگزاری بازی خیلی مهم نیست . چون این برف خاصیتش از فوتبال برا مردم بیشتره و هم کم ابی جبران میشه هم حداقل چند روز هوا الوده نیست . فتبال مون تا حالا چی داشته برامون جز حیف و میل میلیاردی بیت المال
  • حسین بیژنوند IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    0 0
    برگزار میشود
  • وحیدمحمودزاده IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    0 0
    پرسپولیس قهرمان میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس