سردار سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رژیم صهیونیستی بسیار شکننده شده و خواهید دید که این رژیم به پایان حیات خود نزدیک شده است و این دستاورد خون حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد گفت: امروز ارژیم کودک‌کش صهیونیستی با عملیات استشهادی نیروهای اسلامی در سرزمین‌های اشغالی روبه‌رو است به طوری که در عملیات اخیر نیروهای فلسطینی بیش از سه هزار موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: این غده سرطانی و رژیم جعلی صهیونیستی در سایه شکل‌گیری ارتش مقاومت نه تنها نتوانست اندیشه نیل تا فرات را در فکر خود حفظ کند بلکه مجبور شد برای حفظ امنیت خود در درون شهرک‌های اشغالی دیوار بکشد.

ایران در راه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی

وی افزود: ایران قوی که این روزها به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است در نظم نوین جهانی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده به زودی به یک قدرت جهانی تبدیل می‌شود.

سلیمانی اضافه کرد: توطئه آمریکایی صهیونیستی اخیر در کشور برای جلوگیری از این اتفاق بود اما ملت ایران یک ملت با بصیرت و افتخارآفرین است و این بصیرت و هوشمندی حفظ شده و ارتقا پیدا کرده و غربی‌ها ناچار هستند در مقابل اراده این ملت زانو بزنند.

وی اظهار داشت: سردمداران این توطئه برنامه‌ریزی کرده بودند که با اتفاقات اخیر ایران را متوقف کنند اما آیا این اتفاق افتاد؟ خیر بلکه این شرایط رژیم صهیونیستی است که بسیار شکننده شده و خواهید دید که این رژیم به پایان حیات خود نزدیک شده است و این دستاورد خون حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: گسترش تحریم‌ها و استفاده از نقاط مستعد بلوا و آشوب در جهت همین سیاست غرب بود.

بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

وی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی در گام دوم، اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد بود تا با این اتفاق ملت‌های مسلمان در کنار یکدیگر قرار گیرند.

سلیمانی اظهار داشت: برای این اتفاق باید دست به دست هم دهیم و با استعدادها، توانایی‎ها و ظرفیت‌ها در جهت حل مشکلات اقتصادی که امروز مردم ما را رنج می‌دهد کوشا باشیم و این هم با تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر جهادی و بسیجی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری امکان‌پذیر است.

وی در ادامه توضیح داد: انقلاب اسلامی یک سرفصل و آغاز جدید در تاریخ ملت ایران و یک نقطه جدید در تاریخ بشریت محسوب می‌شود و ملت بزرگ ایران با انقلاب اسلامی کشور خود را از سیطره غرب آزاد کردند.

رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هندسه قدرت را تغییر دادند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رزمندگان اسلام با دست خالی هشت سال در مقابل استکبار جهانی ایستادند و یک گنجینه تمام‌ناشدنی را رقم زدند که این پیروزی بزرگ در سایه دستاوردهای انقلاب اسلامی به وجود آمد و رزمندگان اسلام توانستند هندسه قدرت را در سطح دنیا تغییر دهند چرا که دیگر خون بر شمشیر پیروز شده بود.

وی افزود: راه شهادت هیچ‌گاه از سوی ملت ایران ترک نشده است و برجسته‌ترین مقطع این راه شهادت حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ است.

سلیمانی اضافه کرد: این شهید والامقام با تأسی از مکتب دفاعی انقلاب اسلامی جبهه مقاومت را شکل دهد و ملت‌های مسلمان را کنار یکدیگر قرار دهد و یک ارتش با حضور لبنانی‌ها، عراقی‌ها، افغانستانی‌ها، پاکستانی‌ها، ایرانی‌ها، سوریه‌ای‌ها، یمنی‌ها و سایر نیروهای داوطلب اسلامی شکل دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: به زودی شاهد ظفر و فتح نیروهای انصارالله یمن خواهیم بود و در این تردیدی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: تمدن غرب هیچ گفتمان جذابی برای بشریت ندارد و عدم کارایی همه تولیدات گفتمان‌های مکاتب غربی که به ملت‌های دنیا عرضه کردند ثابت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 0
    هنوز در توهم هستید
    • ح IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 0
      وقتی خود اسرائیلی ها اعتراف می‌کنن که 81 ساله نمیشن تو چته؟؟ کاسه داغ تر از آش!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس