کد خبر 1451961
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
توضیحات وزیر ورزش درخصوص مزاحمت‌هایی برای ملی پوشان

نمایندگان از توضیحات سجادی وزیر ورزش قانع نشدند و او از مجلس کارت زرد دریافت کرد.

به گزارش مشرق، در نشست نوبت صبح امروز سه شنبه ۱۳ دی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان از توضیحات حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال نماینده اهواز، قانع نشدند و با ۱۳۶ رای مخالف از ۲۴۱ نماینده حاضر در صحن، به وی کارت زرد دادند.

به گزارش فارس،‌حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز برای پاسخ به سوال نماینده مردم اهواز در نشست علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    این همون مسئول نظام نیست دختره ورزشکار سنگنورد رو به صورت رسمی تحویل گرفت در حالی که کشف حجاب کرده بود و باز هم با وضع بسیار نامناسب کنارش ایستاده بود؟؟!! لااقل برکنارش نمیکرد تحویلش هم نمیگرفت! وادادگی تا چه حد؟
  • کتابی از تهران IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    سلام امیدوارم. آقای وزیر ورزش در خصوص تابعیت فوتبال لیست‌های مورد بحث کمی در این خصوص اطلاعات جمع آوری می‌کرد که همه ی لژیونر ها دارای کارت اقامت هستند ولی مجوز بازی در آن کشور را غیر از ایران ندارند، و به عبارتی عمر فوتبالی آنها فقط برای تیم ملی ایران تمام خواهد شد! در ثانی جناب آقای وزیر محترم ورزش ، فوتبال ملی ایران امروز به مرحوم دهداری دیگری نیاز دارد تا نسل جدیدی همچون عابدزاده ها را تحویل جامعه ورزشی و علی الخصوص فوتبال کند....دهداری لازم دارد این فوتبال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس