کد خبر 1451930
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
ساپینتو در استقلال به ته خط رسید/ جلسات مشکوک فتح الله زاده لو رفت!

ساپینتو با فتح‌الله‌زاده اختلاف دارد و قفل‌شدن اتاقی در کمپ استقلال، بهانه جدید این اختلافات است.

به گزارش مشرق، استقلال در حالی خودش را آماده بازی حساس با تراکتور می‌کند که ظاهرا برخی حواشی، اردوی این تیم را تحت‌تأثیر قرار داده است. مسئله اصلی به کمپ مرحوم ناصر حجازی مربوط می‌شود؛ کمپی که باشگاه استقلال اعلام کرده بود دارای رختکن کامل برای بازیکنان و مربیان، اتاق پزشکی، اتاق فیزیوتراپی مجزا، اتاق کار مربیان، سرویس بهداشتی و حمام مجزا، اتاق ماساژ، اتاق کنفرانس و... است. با وجود توضیحات باشگاه استقلال، ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان به انتقاد از وضعیت کمپ حجازی پرداخت و گفت: «زمین چمن خوب است، ولی امکانات کامل نیست. مثلا دوش و سرویس‌های بهداشتی آماده نیستند و خودم دفتر ندارم.

ما سالن ریکاوری و بدنسازی نداریم و باید سریعا آماده شود

پس از اینکه ساپینتو این صحبت‌ها را انجام داد، مدیر رسانه‌ای استقلال بار دیگر توضیحات کانال باشگاه را تکرار کرد و از روند آماده‌سازی این مجموعه خبر داد، اما ساپینتو در همان نشست در حضور خبرنگاران به او تذکر داد که هر چیزی که او می‌گوید درست است و امکانات کمپ باشگاه خوب نیست.

این حواشی زیادی ایجاد کرد و خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه ساپینتو اتاقی در کمپ انتخاب کرده بود که توسط فتح‌الله‌زاده قفل شده و باعث ناراحتی سرمربی استقلال شده است. نکته عجیب اما تصمیم دیروز ساپینتو بود که تمرینات استقلال را به مجموعه ورزشی انقلاب برد تا مشخص شود اصلا از شرایط کمپ راضی نیست و اختلاف‌هایی هم با فتح‌الله‌زاده دارد. این در حالی است که ساپینتو از قفل‌کردن اتاق کمپ توسط مدیرعامل باشگاه هم به‌شدت ناراحت است.

بیشتر بخوانید:

شانس استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل +جدول

ملاقات‌های مشکوک با پیشکسوتان

استقلال در حالی با ۲امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در رده دوم قرار گرفته که در چند روز گذشته برخی از پیشکسوتان باشگاه در رسانه‌ها، از این مربی بابت تفکرات فنی‌اش انتقاد کرده‌اند. این در حالی است که ساپینتو از همان ابتدای فصل بابت رفتارهایش در کنار خط هم مورد انتقاد قرار گرفته است. نکته عجیب اما ملاقات‌هایی است که فتح‌الله‌زاده با درخواست خودش با برخی از پیشکسوتان این باشگاه داشته و خبرش هم رسانه‌ای نشده است. یکی از پیشکسوتان استقلال که کارنامه روشنی هم در این تیم دارد، به خبرنگار همشهری می‌گوید: «ما در چند نوبت با فتح‌الله‌زاده ملاقات داشتیم و دیدگاه‌های خودمان را به مدیرعامل باشگاه ارائه دادیم. متأسفانه در مسائل فنی، چیدمان ترکیب و تعویض‌ها ایرادهایی وجود دارد که باید برطرف شود، در غیر این صورت استقلال با مشکل مواجه خواهد شد.»

نزدیکان مدیرعامل استقلال خبر می‌دهند که هم‌اکنون رابطه او با سرمربی تیم چندان خوب نیست، البته این شایعه هم ایجاد شده که ساپینتو به‌دلیل بحران مالی باشگاه از فتح‌الله‌زاده ناراحت است. اگر حاشیه‌های اخیر با عدم‌نتیجه‌گیری استقلال برابر تراکتور همراه شود، شرایط برای ساپینتو در استقلال سخت‌تر خواهد شد. جالب اینجاست که در فضای مجازی هم این خبر مدام بازنشر می‌شود که فتح‌الله‌زاده دوست دارد دوباره فرهاد مجیدی را به استقلال برگرداند. البته تغییر سرمربی موضوعی نیست که در این موقعیت برای فتح‌الله‌زاده یک اقدام راحت و دور از دردسر باشد، اما اگر استقلال در چند بازی نتیجه نگیرد، بدون‌شک چالش‌های مدیرعامل و سرمربی بیشتر خواهد شد. هم‌اکنون سرمربی آبی‌ها حمایت بخش مهمی از پیشکسوتان را از دست داده و فقط نتیجه‌گرفتن می‌تواند جایگاه ساپینتو را محکم‌تر از قبل کند.

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلالی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام علیکم ، آقای علی فتح الله زاده خویی ، دادن بیلاخ (لایک) از طرف شما که خود را حاجی معرفی می کنید ، بعید است ........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس