کد خبر 1451927
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
لیورپول سال جدید را با شکست مقابل تیم قدوس آغاز کرد

شاگردان یورگن کلوپ از میدان اولین نبرد خود در سال ۲۰۲۳ میلادی دست خالی خارج شدند.

به گزارش مشرق، در اولین بازی از هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب تیم فوتبال لیورپول میهمان برنتفورد بود و این بازی را با نتیجه ۳ بر یک به میزبانش واگذار کرد.

لیورپول در این بازی بر توپ و میدان مسلط بود اما مشکلاتش زمانی آغاز شد که بازیکن این تیم ابراهیما کوناته در دقیقه ۱۹ گل به خودی زد. سه دقیقه به پایان نیمه اول یوانه ویسا دومین گل زنبورها را به ثمر رساند.

در نیمه دوم الکس اوکسلید چمبرلین یکی از گل‌های خورده را برای میهمان مرسی‌سایدی جبران کرد اما امیدهای این تیم برای فرار از شکست با دریافت گل سوم در دقیقه ۸۴ که توسط برایان امبومو رقم خورد، بر باد رفت و به این ترتیب شاگردان یورگن کلوپ سال ۲۰۲۳ را با یک شکست خارج از خانه آغاز کردند.

این پنجمین شکست در هفدهمین بازی فصل مرسی‌سایدی‌ها بود که آنها را با ۲۸ امتیاز در رده ششم جدول نگه داشت. برنتفورد اما با کسب ششمین برد خود در هجدهمین بازی‌اش ۲۶ امتیاز شد و به رده هفتم جدول صعود کرد. سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد در دقیقه ۸۷ این بازی به میدان رفت.

در ادامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر سه‌شنبه شب از ساعت ۲۳:۱۵ سه بازی همزمان برگزاری می‌شود که در آنها لسترسیتی میزبان فولام است، آرسنال از نیوکاسل پذیرایی می‌کند و اورتون پذیرای برایتون خواهد بود. ۱۵ دقیقه پس از آغاز این بازی‌ها نیز منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف بورنموث خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس