رسانه صهیونیستی: تهدید «بندر ایلات» از سوی «ایران» واضح است+فیلم

رسانه های صهیونیستی با اشاره به رزمایش جدید نیروهای مسلح ایران به طور جدی درباره آن ابراز نگرانی کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، رسانه های صهیونیستی امروز دوشنبه، با اشاره به رزمایش جدید نیروهای مسلح ایران به طور جدی درباره آن ابراز نگرانی کردند.

وبگاه صهیونیستی ایلات نیوز با اشاره به رزمایش اخیر نیروهای مسلح ایران، که در آن عملیات پهپادی علیه یک پایگاه دریایی تمرین شد، عنوان کرد: ایران به طور واضح و ملموس بندر ایلات را تهدید کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: ایرانی ها ماکتی از بندر ایلات ساخته و با استفاده از پهپاد پرتاب شده از یک کشتی ، آن را منهدم کرده اند.

این در حالی است که وبگاه تایمز رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته در گزارشی نوشت: ایران در جریان رزمایش اخیر خود، عملیات پهپادی علیه پایگاه ارتش اسرائیل در بندر ایلات (در سواحل دریای سرخ) را شبیه سازی کرده است.

بنابر اعلام این رسانه صهیونیستی این رزمایش در روز شنبه با استفاده از پهپادهای تهاجمی علیه ماکت این پایگاه انجام شده و تصاویری از آن نیز منتشر شده است. بنابراین گزارش، ارزیابی تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هدف از این عملیات پهپادی از سوی نیروهای مسلح ایران، تمرین حمله به این پایگاه ارتش اسرائیل در سواحل دریای سرخ بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 0
    مگه فتوشاپ نبود؟!
  • هوشنگ IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 1
    حاضریم با شما همکاری کنیم ولی نه مثل سرباز باید فرماندهی یک یا دو لشگر را به ما بدهید تسلیحات سنگین کافی دریافت کنیم باید ما را تحت پوشش محافظتی قرار دهید نیروهای واکنش سریع شما ما را از محاصره خارج کند وگرنه همکاری با شما محال است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس