دیوارنگاره حاج‌قاسم در فرودگاه بغداد

فرودگاه بین المللی بغداد برای برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» و حاج «ابومهدی المهندس» آماده می شود.

به گزارش مشرق، یک منبع امنیتی عراقی امروز (دوشنبه) به پایگاه خبری (IQ NEWS) گفت که به منظور گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس و همرزمان آنها از امروز تدابیر سختگیرانه‌ای در ورودی فرودگاه بغداد اعمال می‌شود.

این منبع افزود که تدابیر شدید امنیتی در ورودی فرودگاه بین المللی بغداد بخشی از طرح امنیتی برای بزرگداشت سالروز شهادت فرماندهان عملیات پیروزی علیه گروه تروریستی داعش است.

قرار است امشب تجمع بزرگی در مسیر فرودگاه بغداد و با مرکزیت محل یادمان فرماندهان عملیات پیروزی برگزار شود و این مکان در سومین سالگرد، شاهد تجدید میثاق بی‌سابقه با شهدا باشد، سردیس‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس روز گذشته به این محل، نمایی جدید داده است.

عراق لز بیش از یک هفته پیش با برگزاری مراسم و آیین های بزرگداشت به استقبال سالروز شهادت سرداران شهید مقاومت رفته است.

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، پهپادهای آمریکایی کاروان حامل سهپبد حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق را حین یک سفر رسمی و در خروجی فرودگاه بغداد مورد هدف تروریستی قرار داد و آنها را پس از عمری مجاهدت در مبارزه با تروریسم، به شهادت رساند.

در پی این اقدام تروریستی، در کنار شعله ورتر شدن آتش خشم و انتقام جویی اقیانوس ملت ایران از تروریسم دولتی آمریکا، حزن و اندوه سراسر ایران را فرا گرفت و حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس