کد خبر 1451624
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
گاز

رئیس مرکز راهبری گاز کشور گفت: میزان مصرف گاز در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۳۵ تا ۶۴۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

به گزارش مشرق، کوشکی گفت: در چند روز گذشته شاهد افزایش مصرف گاز ۳ تا ۴ درصدی گاز هستیم به طوری که در این بخش رکوردهای بسیاری زده شده است.

به گفته رئیس راهبری مرکز ملی گاز کشور، میزان مصرف گاز در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۳۵ تا ۶۴۰ میلیون متر مکعب رسیده که یک این میزان مصرف گاز در بخش خانگی یک رکورد جدید محسوب می شود.

او می گوید: میزان مصرف گاز در بخش خانگی بسیار زیاد است در حالی که می توان با انتقال گاز به بخش های تولید و صنعتی کشور محصولی تولید کرد اما این میزان مصرف گاز در بخش خانگی تنها صرف گرم کردن خانه می شود.

کوشکی گفت: باید تمامی افراد کمک کنند که این گاز در در مسیر درست خود قرار گیرد و با مصرف بی رویه گاز در بخش خانگی شاهد کاهش سهم صنایع و نیروگاه و ناپایداری شبکه گاز در کشور نباشیم. تا پایان هفته این میزان مصرف گاز با توجه به پایداری جوی ادامه دارد اما با نزدیک شدن به بهمن و افزایش سرما میزان مصرف گاز افزایش خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    به دلیل خانه هایی که عایق کاری نشدن وسایل گاز سوز پر مصرف و نیروگاهای تولید برق بروز نشده اگر مسکنی عایق کاری نشده پایان کار ندید و وسیله پر مصرف تولید نکنید
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 0
    دلیل شرایط خاص جغرافیایی ایران هست چراکه زمستانها از اکثر مناطق اروپا هم سردتر میشه مثلا همین شهر ما دیشب تا منفی 12 درجه برودت داشت دلیل دیگه هم اینه منازل مسکونی مهندسی ساز نیستند و اتلاف گرمای زیادی دارند ولی در مورد اینکه ذکر شد بهمن مناه هوا سردتر میشه من نظر دیگه ای دارم اساسا سردترین ماه سال دی هست مگر اینکه در بهمن برف زیادی بیاد و هوا سردتر بشه در شرایط یکسان دم ماه از بهمن ماه سردتر هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس