کد خبر 1451450
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
دیدار ضد ایرانی نتانیاهو و رئیس موساد

نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس دستگاه جاسوسی این رژیم از فعالیت‌های ضد ایرانی موساد اطلاع یافت.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «دیوید بارنیع» رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد)، امروز (یکشنبه)، با یکدیگر دیدار کردند.

«اوفیر جندلمان» سخنگوی عربی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو، امروز، در دیداری کاری با ددی بارنیع رئیس دستگاه موساد در مقر فرماندهی این سرویس دیدار کرد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «در این دیدار، نخست‌وزیر نتانیاهو در جریان تمام مسائل اطلاعاتی و عملیاتی جاری و تمام فعالیت‌های موساد به‌خصوص در ارتباط با پرونده ایران قرار گرفت.»

این اولین دیدار رسمی بنیامین نتانیاهو و رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی پس از تشکیل کابینه جدید در اراضی اشغالی است.

نتانیاهو، هشتم دی ماه جاری، توانست با کسب ۶۳ رأی مثبت از کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) قدرت را در اراضی اشغالی به دست بگیرد.

گفته می‌شود وی، تندروترین کابینه تاریخ رژیم صهیونیستی را تشکیل داده است. همزمان با جلسه سخنرانی روز پنجشنبه نتانیاهو در کنست، شرایط داخلی و بیرونی پارلمان متشنج بود و صدها نفر در محوطه بیرونی دست به تجمع علیه وی زده بودند.

نتانیاهو اخیرا از توافق با چند حزب تندرو جهت تشکیل کابینه در اراضی اشغالی خبر داد. او گفته بود که کابینه جدید، کاملا راستگرا خواهد بود. همین امر صدای مخالفان را در داخل و خارج از فلسطین اشغالی بلند کرد. به‌نحوی که در پی اعلام نتانیاهو، هزاران نفر در داخل فلسطین اشغالی از جمله در تل‌آویو و حیفا علیه او و کابینه‌اش تظاهرات کردند.

بیش از ۳۰۰ خاخام در آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کردند که با کابینه نتانیاهو مخالفند و اعضای احزاب صهیونیستی دینی در کابینه او را از سخنرانی در کنیسه‌های خود منع خواهند کرد و حتی اجازه نخواهند داد تا آنان وارد جوامع این خاخام‌ها شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    دفعه قبلی از فلسطینیان غزه توسری خورد مفتضحانه رفت، حالا بعد از چندتا نخست وزیر مفتضح دیگه، مفتضح قبلی رو دوباره رفتند آوردند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس