یکی از اصولی که در کسب‌ و کار اهمیت بالایی دارد مدیریت درست روش‌ ها و اقداماتی است که بایستی در شغل خود انجام دهید. چرا که اگر این اقدامات درست مدیریت شود شما می ‌تواند در یک مسیر روشن برای ثروتمند شدن حرکت کنید. من با کنترل و مدیریت روش‌ های کسب درآمد توانستم در حوزه گوجه فرنگی به ثروتی باورنکردنی برسم و خانواده ‌ام را از نظر رفاه مالی آسوده ‌خاطر کنم.

گوجه گلخانه ای در مشهد

گوجه گلخانه ای در مشهد از جمله صیفی‌ جات بسیار پرمصرف است که در غذاهای مختلف و رژیم غذایی مردم بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. تقاضا برای این صیفی سبب شد تا در فصولی که امکان کشت گیاه آن در مزرعه وجود ندارد به صورت گلخانه‌ای و تحت شرایط خاص‌تری صورت گیرد. با کنترل دما و نور مناسب گلخانه می ‌توان تا دو بار در سال گوجه‌ فرنگی برداشت شود. کشت و پرورش این گوجه فرنگی گلخانه، مساحتی حدود سه میلیون هکتار را به خود اختصاص داده‌ است، که نزدیک به یک‌ سوم کل مساحت مختص به کشت تره‌ بار در جهان است. از این رو گوجه صادراتی جزو محصولات سود ده در اقتصاد کشورهاست. درصد خیلی زیادی از گوجه‌هایی که در بخش صادرات به کشورهای همسایه عرضه می‌شوند گلخانه‌ای هستند. گوجه گلخانه‌ ای بازار خوبی در کشورهای همسایه نظیر آذربایجان و ترکمنستان، آسیای میانه و روسیه پیدا کرده و صادرات آن آزاد است.

با فراگیری روش‌ های مدیریتی توانستم بر ثروت مسلط شوم

گوجه فرنگی در عراق

گوجه فرنگی در عراق بسیار طرفدار دارد و این یک فرصت عالی برای صادرات گوجه به این کشور می باشد. بعضی از افراد برای خرید عمده گوجه از میدان تره بار اقدام می کنند. اصلی ترین مشکل این روش ورود عناصر واسطه گری به بازار و افزایش قیمت گوجه فرنگی است. در حالی که خرید مستقیم از کشاورزان می تواند هم برای کشاورز و هم برای خریدار سود بیشتری به همراه داشته باشد. اگر می خواهید از نوع دوم خرید استفاده و از مزایای آن بهره مند شوید کافیست تا با شماره های موجود سایت تماس حاصل فرمایید. پاسخ به ۲ سوال درباره گوجه فرنگی به این شرح می باشد. ۱: علت زرد شدن گوجه فرنگی چیست؟ کمبود آب و کمبود نور خورشید. ۲: دمای مناسب برای پرورش گوجه فرنگی چقدر است؟ بین 22 تا 27 درجه.

با فراگیری روش‌ های مدیریتی توانستم بر ثروت مسلط شوم

گوجه فرنگی صادراتی

یکی از ویژگی های مهم گوجه فرنگی صادراتی کیفیت و مرغوبیت بالای این محصول می باشد. گوجه فرنگی میوه ای سرخ رنگ و آبدار است. این گیاه بومی آمریکای جنوبی و مرکزی است. انواع مختلف این گیاه امروزه در سراسر جهان پرورش داده می شود. گوجه فرنگی از آن دسته سبزی- میوه هایی است که می توان در هر فصلی و به انواع مختلف مصرف کرد. داخل سالاد، به صورت املت، گوجه فرنگی شکم پُر، کنار خورش ها و غیره. لیکوپن و بتاکاروتن موجود در گوجه فرنگی دارای خواص ضد التهابی هستند و برای پیشگیری و درمان روماتیسم، آرتروز و پوکی استخوان مفید می باشند. گوجه فرنگی، تقویت کننده دستگاه اعصاب و درمان کننده عصبانیت، افسردگی، دلهره، اضطراب و تسکین دهنده درد های عصبی است. مصرف گوجه فرنگی به صورت خام یا آب آن سلامت عضلات را حفظ می کند. از آن جایی که گوجه فرنگی غنی از پروتئین است، تاثیر مثبتی روی تقویت عضلات دارد. این ماده ی غذایی مقوی همچنین می تواند درد عضلانی را از بین ببرد و ساختار عضلات را بهبود ببخشد.

با فراگیری روش‌ های مدیریتی توانستم بر ثروت مسلط شوم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس