پژمانفر: در حوزه لوازم خانگی علاوه بر تأمین نیاز داخل توان صادر هم داریم

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه صبح امروز این کمیسیون، حوادث اخیر کشور و موضوع اختلالات ارزی با حضور وزیر اطلاعات بررسی شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون اصل ۹۰ با حضور حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، اظهار داشت: این جلسه در موضوعات مختلفی به ویژه حوادث اخیر کشور و موضوع اختلالات ارزی برگزار شد.

وی بیان کرد: نمایندگان نگرانی‌هایی داشتند که در خصوص آن طرح موضوع کردند و حجت‌الاسلام خطیب پاسخ‌هایی ارائه کرد. این جلسه تبیینی و نظارتی بود که توسط کمیسیون اصل ۹۰ برگزار شد و تلاش داریم اقدامات بازدارنده ای که در کشور در حال انجام است، برای نمایندگان تشریح شود تا بتوانیم فضای جامعه را نسبت به نگرانی‌های پیش آمده از طریق اطلاع رسانی که از سوی نمایندگان انجام می‌شود آرام کنیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه، گفت: امروز مهمترین مسئله، جنگ روایت‌ها است و دشمن به شکل گسترده روایت‌های جعلی را مطرح می‌کند. وقتی گزارش‌های واقعی ارائه می‌شود می‌بینیم دشمن توانسته در بخشی از جامعه بر افکار مردم تسلط پیدا کند و طبیعتاً ما باید بتوانیم اطلاع رسانی بهتری انجام دهیم. از دولت خواسته شد اقداماتی که در بخش‌های مختلف انجام می‌شود به ویژه در حوزه‌های اقتصادی و ارز منعکس شود و انشاالله مدیریت رسانه و مدیریت فضای روایت‌ها را داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس