ماجرای عکس‌های منتخب تیم ملی| پرستاری کی‌روش از بیرانوند و پایان ماجرای اختلاف ملی‌پوشان

بخش اول عکس‌های منتخب تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی و در زمان برگزاری این رقابت‌ها منتشر شد.

به گزارش مشرق، حدود یک ماه پس از حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سایت فدراسیون فوتبال امروز بخش نخست عکس‌های منتخب مربوط به این مسابقات را منتشر کرد.

در نخستین بخش انتشار این عکس‌ها، شش عکس منتخب نعیم احمدی؛ عکاس اختصاصی تیم ملی در این جام منتشر شد که او توضیحات جالبی در مورد آن‌ها دارد.

عکس اول

پس از مصدومیت جزیی علیرضا بیرانوند، او به انجام تمرینات اختصاصی و جداگانه از سایر دروازه‌بان‌های تیم ملی زیر نظر علیرضا شهاب و پرهان خانلری، پزشکان تیم پرداخت.

ماجرای عکس‌های منتخب تیم ملی/ پرستاری کی‌روش از بیرانوند و پایان ماجرای اختلاف ملی‌پوشان

در یکی از این روزها کارلوس کی‌روش برای روحیه دادن به دروازه بان مصدوم تیم ملی، نزد وی و فیزیوتراپیست تیم رفت و با قرار دادن یک زیرسری، یک کاپشن هم روی بیرانوند انداخت. مرد پرتغالی در این لحظه از دروازه بان تیم ملی درخواست کرد بخوابد و از عکاس اختصاصی تیم ملی هم خواست از این صحنه عکس بگیرد تا به این ترتیب ضمن شوخی کردن با بیرانوند، به وی برای پیگیری تمرینات اختصاصی و بازگشت سریع به تمرینات گروهی روحیه بدهد.

البته این رویه‌ای است که کی‌روش نسبت به تمام شاگردانش پیش گرفته بود و سعی می کرد با شوخی کردن با آن‌ها، روحیه شان را در بالاترین سطح حفظ کند.

عکس دوم

ماجرای عکس‌های منتخب تیم ملی/ پرستاری کی‌روش از بیرانوند و پایان ماجرای اختلاف ملی‌پوشان

در زمان برگزاری اردوی تیم ملی در اتریش قبل از جام جهانی، اخبار زیادی درخصوص اختلاف سردار آزمون و مهدی طارمی و حتی درگیری آن‌ها منتشر شد که البته با انتشار این عکس ثابت می‌شود برخلاف این مسائل، دو ستاره تیم ملی در آن زمان ارتباط نزدیکی با هم و سایر بازیکنان داشتند. این عکس مربوط به اواخر یکی از تمرین‌های تیم ملی در وین است که نشان از صمیمیت و شوخی سردار و مهدی دارد.

عکس سوم

در یکی از تمرینات تیم ملی قبل از جام جهانی، کی‌روش از بازیکنان درخواست کرد امور مدنظر او را به شکل صد در صد و کامل انجام بدهند. البته این اتقاق در آن جلسه تمرینی رخ نداد و سرمربی پس از سوال کردن از دستیار خود مبنی بر زمان صرف ناهار ملی پوشان، تصمیم گرفت آن‌ها در وسط زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال ناهار بخورند.

نکته جالب این است کی‌روش پس از صرف ناهار از شاگردانش درخواست کرد همه دور سفره دراز کشیده و بخوابند. البته مرد پرتغالی همزمان با اینکه بازیکنان چشم‌های خود را بسته بودند بالای سر آن‌ها قدم زده و برای‌شان صحبت می‌کرد.

ماجرای عکس‌های منتخب تیم ملی/ پرستاری کی‌روش از بیرانوند و پایان ماجرای اختلاف ملی‌پوشان

کی‌روش در آن لحظات از بازیکنان می‌خواست تمرینات خود را تصویرسازی کنند و در زمان بازی آن‌ها را به کار بگیرند. سرمربی تیم ملی به بازیکنان می‌گفت: همانگونه که چشمان خود را بسته اید، تصور کنید باید این تمرینات را در زمین و در زمان بازی انجام بدهید. شاگردان مرد پرتغالی هم به حرف سرمربی گوش داده و مشغول این تصویرسازی بودند.

عکس چهارم

ماجرای عکس‌های منتخب تیم ملی/ پرستاری کی‌روش از بیرانوند و پایان ماجرای اختلاف ملی‌پوشان

اردوی اتریش در شرایط خاصی برای تیم ملی برگزار شد و برخی سعی بر تفرقه‌افکنی بین ملی پوشان داشتند اما شاگردان کی‌روش برای اینکه نشان بدهند مشکلی بین شان وجود ندارد و با وجود رقابت بین نفرات در پست های مختلف، رفاقت و اتحاد خوبی دارند، در یکی از تمرینات آن اردو از عکاس تیم درخواست کردند در قالب‌ گروه های چند نفره از آن‌ها عکاسی کند.

عکس پنجم

ماجرای عکس‌های منتخب تیم ملی/ پرستاری کی‌روش از بیرانوند و پایان ماجرای اختلاف ملی‌پوشان

پس از پیروزی دو بر صفر تیم ملی مقابل ولز، بازیکنان با شور و شعف بسیار زیادی وارد رختکن ورزشگاه احمد بن علی الریان شدند. البته رامین رضاییان، زننده گل دوم ایران در این مسابقه با دقایقی تاخیر نسبت به سایر ملی‌پوشان به رختکن آمد.

در این لحظه کریم انصاری‌فرد اولین نفری بود که به استقبال مدافع گلزن تیم ملی رفت‌. در ادامه سایر نفرات نیز با دست و سوت زدن، به رضاییان تبریک گفته و اعتماد به نفس او برای زدن ضربه چیپ را تحسین کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس